اولین تصویر از پوکو M4 5G

اولین تصویر از گوشی شیائومی پوکو M4 5G فاش شد

با انتشار اولین تصویر از پوکو M4 5G به نظر می‌رسد که این برند محبوب به زودی عضو جدیدی به خانواده گوشی‌های ارزان‌قیمت خود اضافه کند.

طی ماه‌های گذشته، پوکو از گوشی‌های پوکو ام 4 پرو 5G و پوکو ام 4 پرو 4G در بازارهای مختلف پرده‌برداری کرده و حالا گزارش‌ها حاکی از این است که این شرکت در حال کار روی نسخه استاندارد این خانواده است. اخیرا اولین تصویر از پوکو M4 5G منتشر شده که برخی جزئیات از طراحی این گوشی جدید را فاش کرده است.

اولین تصویر از پوکو M4 5G

بنابر شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده، این گوشی به عنوان یک نسخه ری‌برند شده از ردمی نوت 11E 5G عرضه خواهد شد که ماه گذشته در چین رونمایی شد، اما بالطبع و با توجه به اینکه گوشی مورد بحث یکی از محصولات برند پوکو محسوب می‌شود، انتظار می‌رود از طراحی خاص و متفاوتی بهره‌مند باشد.

اولین تصویر از پوکو ام 4

در رندی که اخیرا توسط یکی از افشاگران از گوشی پوکو ام 4 5G منتشر شده، می‌توان نگاهی به طراحی قاب پشتی گوشی داشت. البته همانطور که مشخص است، تصویر بسیار تار است اما به هر حال برخی عناصر کلیدی از طراحی پنل پشتی گوشی جدید پوکو را آشکار می‌کند. طراحی که مانند بسیاری از دیگر گوشی‌های پوکو، شامل یک بلوک مجزا برای تعبیه دوربین‌ها است که در سمت راست آن، نام POCO در ابعاد بزرگ درج شده است.

به غیر از این، طراحی قاب پشتی بسیار ساده و فارغ از هر نوع تجملات به نظر می‌رسد. همچنین مطابق تصویر باید انتظار داشته باشیم گوشی در رنگ‌های سبز و زرد عرضه شود. با وجود اینکه این تصویر چیزی از طراحی پنل جلویی گوشی فاش نمی‌کند، اما باید مانند نوت 11E انتظار یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی را داشته باشیم.

مشخصات فنی پوکو ام 4 5G

بر اساس شایعات این گوشی از نمایشگری 6.58 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره‌مند است. در بریدگی قطره‌ای نمایشگر، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده و پنل پشتی میزبان ماژول دوگانه دوربین، شامل لنزهای 50 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج خواهد بود. در بحث نرم‌افزاری، پوکو ام 4 با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شود و در بخش سخت‌افزار باید انتظار پردازنده دایمنسیتی 700 را داشته باشیم.

این دستگاه در نسخه‌هایی با 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود و یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*