ارزان قیمت ترین هدفون های بازار

ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان در فروردین ۱۴۰۱

اگر به دنبال خرید یک هدفون ارزان قیمت هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران آشنا شوید.

ما در این مطلب ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده در این مطلب در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ از میانگین قیمت فروشگاه‌های آنلاین کشور تهیه شده و ممکن است به مرور زمان تغییر کند.

توجه
تمامی قیمت های اعلام شده در این مطلب، در تاریخ 18 فروردین 1401 از میانگین قیمت فروشگاه های آنلاین کشور تهیه شده و ممکن است به مرور زمان تغییر کند

ارزان ترین هدفون های بازار ایران

هندزفری بلوتوثی inpods 12

قیمت: ۱۰۶ هزار تومان

ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران

هندزفری بلوتوثی inpods 12 ارزان قیمت ترین هندزفری موجود در بازار کشور است. این محصول بسیار زیبا و شیک طراحی شده است و می‌توان آن را کپی شده از ایرپاد ۱ دانست. ساختار گوشی این هدفون باعث شده که به راحتی درون گوش جای بگیرد و برای گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم و بازی کردن گزینه‌ای مناسب باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید ۱۰۶ هزار تومان هزینه کنید.

هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7

قیمت: ۲۹۹ هزار تومان

ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران

هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7 یکی دیگر از ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران است. این محصول دارای دو نوع اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه‌ی ۵ و اتصال سیمی از طریق جک ۳.۵ میلی متری و کابل AUX خواهد بود و همچنین از دو گوشی نرم نیز بهره می‌برد که گوش را به صورت کامل می‌پوشاند و از ورود نویزهای اطراف به درون گوش جلوگیری می‌کند. هدفون بلوتوثی بیتو مدل L-7 دارای محدوده عملکرد ۱۰ متر، امپدانس ۳۲ اهم،‌ پاسخ فرکانسی ۲۰ الی ۲۰۰۰۰ هرتز، قطر درایو ۴۰ میلی‌متر و مجهز به میکروفون بوده که برای مکالمه، شنیدن موسیقی، گیمینگ، در هنگام ورزش و … کاملا مناسب است. این محصول در بازار کشور ۲۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

هدفون بی سیم BTH-F9-5

قیمت: ۲۲۸ هزار تومان

ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران

اگر به دنبال خرید یک هدفون بی سیم جمع و جور هستید، BTH-F9-5 یکی از گزینه‌هایی مناسبی است که پیش روی شما قرار دارد. این مدل بر خلاف ایرپاد به صورت کامل در گوشتان قرار می‌گیرد و به همراه یک عدد کیس چرم محافظت زیبا جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و نگهداری بهینه ارائه می‌شود. این محصول دارای محفظه با ابعاد استانداردی است و به آسانی در جیب و کیفتان جای می‌گیرد. محفظه شارژ مجهز به باتری قدرتمند ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است که تا ساعت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی بهره ببرید. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید ۲۲۸ هزار تومان هزینه کنید.

هدفون بلوتوثی نیتو AirPods Pro

قیمت: ۳۲۵ هزار تومان

ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران

یکی دیگر از ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران، هدفون بلوتوثی نیتو AirPods Pro است. این سری هدفون‌های نیتو Pro که همواره با طراحی منحصر به فرد و با نام Airpods Pro شناخته می‌شوند،‌ از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت صدای بالایی را به کاربران عرضه می‌کنند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید.

هنگامی که برای اولین بار AirPods Pro را در دست می‌گیرید، با یک باکس مواجه خواهید شد که با باز کردن آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند. این باکس سفید علاوه بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون نیتو می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۲ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. این محصول در بازار کشور ۳۲۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

هدست بلوتوثی ریمکس AirPods 3

قیمت: 385 هزار تومان

ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران

این محصول شبیه به ایرپادز پرو طراحی شده است،‌ اما بدون استفاده از سری سیلیکونی برای قرارگیری در گوش. پایه AirPods 3 همچنین نسبت به Pro حدود ۳۳ درصد کوتاه‌تر شده است و روی هرک دام از ایرپادها از سنسور حساس به فشار استفاده شده که برای AirPods Pro نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این سنسور بر خلاف سنسور لمسی که معمولا در این‌گونه محصولات مشاهده می‌شود، حساسیت بالایی به لمس ندارد تا استفاده از این دستگاه راحت‌تر باشد و هنگام قرار دادن در گوش به صورت اتفاقی دستوری اعمال نخواهید کرد.

هدفون بلوتوثی کرون AirPods 3 2022

قیمت: ۴۲۹ هزار تومان

ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران

هدفون بلوتوثی کرون AirPods 3 2022 نمونه دیگری از ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران است. این محصول از نظر ظاهری تفاوت چندانی با ایرپادز پرو ندارد،‌ اما از نظر امکانات نسبت به نسخه پرو کمی ضعیف‌تر است. این محصول در بازار کشور ۴۲۹ هزار تومان قیمت خورده است.

هدفون بی سیم شیائومی Redmi AirDots J۰5LS

قیمت: ۴۲۰ هزار تومان

ارازن قیمت ترین هدفون های بازار ایران

هدفون بی سیم شیائومی Redmi AirDots J05LS، یکی دیگر از ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران است. شیائومی در این گجت به کیفیت و طراحی توجه ویژه‌ای داشته و در همین راستا آن را به چیپ DSP مجهز کرده که منجر به کاهش نویزهای میکروفون در حین برقراری تماس‌های تلفنی می‌شود و صدای کاربر را با بهترین کیفیت ممکن به مخاطب انتقال می‌دهد. سبک طراحی هدفون شیائومی Redmi AirDots نسخه TWSEJ05LS به گونه‌ای است که بخش سیلیکونی آن کاملا داخل گوش کاربر قرار می‌گیرد و بدنه هدفون‌ها داخل گوش کاربر چفت می‌شوند تا در حین استفاده مشکلاتی مثل خارج شدن ناگهانی از گوش را به همراه نداشته باشد. این محصول در بازار کشور ۴۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

هدست میشن mt-hp020

قیمت: ۴۲۹ هزار تومان

ارزان قیمت ترین هدفون های بازار ایران

هدست میشن مدل hp020 نمونه کاملی از یک هدست ایده‌آل برای گیمینگ است. این هدست دارای LED‌های RGB است که جلوه چشم‌نوازی به آن می‌دهند. میکروفون ضد نویز یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این هدست است. این محصول در بازار کشور ۴۲۹ هزار تومان قیمت خورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*