ساعت های گلکسی سامسونگ

گلکسی واچ 5 پرو با یک باتری غول آسا در راه است

اطلاعات فاش شده از سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو – Samsung Galaxy Watch 5 pro نشان می‌دهد این ساعت هوشمند به یک باتری غول‌آسا مجهز خواهد شد.

سامسونگ هر سال دو نسخه از ساعت‌های هوشمند خود را معرفی و روانه بازار می‌کند. با این حال در سال جاری میلادی، یک عضو سوم به خانواده ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ اضافه خواهد شد. این شرکت کره‌ای در نیمه دوم سال 2022، در کنار معرفی دو نسخه همیشگی ساعت‌های هوشمندش، از نسخه پرو سری گلکسی واچ 5 نیز رونمایی خواهد کرد.

باتری گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

گلکسی واچ 4 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سال‌های اخیر بود. این شرکت در توسعه این ساعت، با گوگل همکاری نزدیکی داشته و از WearOS در Galaxy Watch 4 استفاده کرده است. این ساعت هوشمند انتظارها از سامسونگ را بسیار بالا برد. در نتیجه کاربران سامسونگ انتظار یک پیشرفت بزرگ دیگر را در گلکسی واچ 5 دارند.

آپدیت گلکسی واچ 4

طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در کنار نسخه معمولی و کلاسیک، یک ساعت هوشمند دیگر که با شماره مدل SM-R925 شناخته می‌شود را هم معرفی خواهد کرد. با این که احتمالا خبری از ویژگی‌های عجیب در نسخه‌های معمولی و کلاسیک نباشد اما نسخه پرو این سری، می‌تواند همان چیزی باشد که کاربران گلکسی واچ مدت‌ها دنبالش بوده‌اند؛ باتری این ساعت، 572 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت!

یک باتری با چنین ظرفیتی برای یک ساعت هوشمند، می‌تواند یک مزیت مهم باشد. همچنین در مقایسه با دیگر ساعت‌های هوشمند سامسونگ مانند گلکسی واچ 4 که به یک باتری 361 میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود، گلکسی واچ 5 پرو یک پیشرفت قابل توجه خواهد داشت. این یعنی ظرفیت باتری Galaxy Watch 5 Pro، حدود 60 درصد بیشتر از نسل قبل خواهد بود.

گالری تصاویر گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

با این وجود سوال مهمی وجود دارد. این سوال، درباره، چگونگی جای دادن چنین باتری در ساعت هوشمند بعدی سامسونگ است. با توجه به افزایش ظرفیت باتری، احتمالا شاهد افزایش اندازه ساعت گلکسی واچ 5 پرو نیز باشیم. البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ با استفاده از راه حلی، توانسته باشد اندازه ساعت هوشمند بعدی خود را نیز کوچک نگه دارد.

معرفی ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro هنوز قطعی نشده است

ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4

تا به اینجا همه اخبار برای طرفداران ساعت‌های هوشمند سامسونگ خوب هستند. اما بهتر است بدانید هنوز معرفی نسخه پرو سری گلکسی واچ تایید نشده است. هر چند عملکرد باتری گلکسی واچ 4 به دلیل مهاجرت به WearOS تعریفی نداشت اما سامسونگ هنوز برای معرفی یک ساعت هوشمند با پسوند پرو، مطمئن نیست. یک ساعت هوشمند با باتری قدرتمند، حتما می‌تواند مشتریان خاصی داشته باشد اما افزایش عمر باتری، تقریبا خواسته تمام کاربران گلکسی واچ است و به عده‌ای کم محدود نمی‌شود. پس یکی از مهم‌ترین دلایلی تولید نسخه پرو، می‌تواند به فروش دیگر ساعت‌های هوشمند سامسونگ آسیب بزند.

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ برای حل مشکل باتری، ظرفیت باتری تمام نسخه‌های سری گلکسی Watch 5 را افزایش خواهد داد. سامسونگ هنوز رسما به ادعای معرفی گلکسی واچ 5 پرو واکنشی نشان نداده و با توجه به این که نسخه پرو می‌تواند به یک شکست منجر شود، ممکن است به افزایش ظرفیت واچ 5 و 5 کلاسیک بسنده کرده و از معرفی نسخه پرو صرف نظر کند. با این حال امیدواریم حتی در صورت کنسل شدن معرفی این ساعت، شاهد باتری غول‌آسایش در دیگر ساعت‌های بعدی سامسونگ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*