نظافت منزل

خدمات نظافت منزل

بهتر است از یک شرکت خدماتی برای اعزام کارگر نظافت منزل کمک بگیرید زیرا این شرکت‌ها نیروهای خود را در برابر کرونا واکسینه کرده‌اند.

گردگیری اتاق‌ها، تمیز کردن آشپزخانه و به طور کل نظافت منزل یکی از کارهای مداوم خانم‌های خانه دار می‌باشد. البته یک خانم خانه دار در کنار نظافت خانه وظایف دیگری نیز دارد به عنوان مثال غذا پختن، تربیت فرزندان، کار در خارج از منزل و … به همین جهت شاید رسیدگی به نظافت و تمیزی منزل به طور مرتب و هفتگی یا ماهانه انجام نگیرد. از سوی دیگر تمیزی منزل موجب سلامت روح و جسم می‌شود. پس بهتر است چنانچه به هر دلیلی قادر به تمیز کردن منزل خود نیستید. نظافت و تمیزی منزل خود را به یک شرکت معتبر و شناخته شده‌ی در زمینه خدمات نظافت و تمیزی منزل بسپارید. شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال با در اختیار داشتن نیروهای زبده و کارآمد می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

برای نظافت منزل چه خدماتی صورت می‌گیرد؟

چنانچه قصد دارید برای نظافت منزل خود از نیروهای شرکتی استفاده کنید باید با خدمات ارائه شده توسط این شرکت‌ها آشنا شوید. این خدمات به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  1. نظافت منزل شامل بخش‌های مختلف خانه از قبیل اتاق خواب‌ها، آشپزخانه، پذیرایی، نشیمن و … می‌شود.
  2. جزئیاتی که در نظافت منزل به طور جداگانه مد نظر قرار می‌گیرند عبارتند از: تمیز کردن شیشه‌ها، شست و شوی قالیچه‌ها، مرتب کردن وسایل داخل کابینت، جابه جایی وسایل سبک منزل و …

قیمت خدمات نظافت منزل از لحاظ متراژ متفاوت است به عنوان مثال هزینه نظافت یک خانه‌ی ویلایی با یک آپارتمان کاملا فرق دارد. در یک آپارتمان قیمت نظافت راه پله و هزینه‌ی شستشوی حیاط به عهده کلیه‌ی ساکنین ساختمان است. در یک خانه ویلایی نظافت و شستشوی این فضاها به عهده یک نفر می‌باشد و هزینه‌ی آن جداگانه محاسبه می‌شود و به کل هزینه‌ها افزوده می‌شود.

نظافت منزل

کارگر نظافت در کرونا

ویژگی‌های نظافتچی منزل در زمان کرونا چیست؟

همانطور که می‌دانید اکنون در شرایط حساس کرونا قرار داریم به همین جهت بسیاری از افراد به ورود یک فرد غریبه به منظور نظافت منزل بسیار حساس هستند. اما شرکت پاک رویال از ابتدای کرونا تلاش کرده است که با تمهیداتی این نگرانی‌ها را تا حدود کم کند. واکسنیه شدن نیروهای خدماتی یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که شرکت پاک رویال به شدت نسبت به آن حساس است. کلیه‌ی پرسنلی که برای نظافت منزل اعزام می‌شوند باید مجهز به کارت واکسن باشند و هر سه دوز واکسن را دریافت کرده باشند. در تمام مدت که نیروی خدماتی در منزل شما حضور دارد باید از ماسک و دستکش استفاده کند.

نظافت منزل

فردی مطمئن برای نظافت منزل

برای درخواست نیروی خدماتی نظافت منزل چه نکاتی را باید رعایت کنید

  • امنیت اعضای خانواده: یکی از نکات مهمی که به هنگام انتخاب یک فرد برای نظافت منزل باید به آن توجه کنید این است که امنیت خانه و خانواده‌تان حفظ شود. زمانی که فردی به منظور نظافت به منزل شما اعزام می‌شود به تمام قسمت‌های منزل شما دسترسی دارد از این رو پیدا کردن و اطمینان به فرد نظافتچی بسیار مشکل می‌باشد. شرکت‌های خدماتی این مشکل را مرتفع کردند و از افراد متعهد با عدم سوء پیشینه برای اعزام به منازل استفاده می‌کنند.
  • بیمه ی حوادث نظافتچی: در حین نظافت منزل امکان دارد هر حادثه‌ای رخ دهد از این رو بیمه بودن کارگر بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد. بنابراین سعی کنید از شرکتی نیروی خدماتی بگیرید که پرسنل خود را بیمه ی حوادث کرده باشد.
  • برنامه ریزی برای نظافت منزل: قبل از ورود نظافتچی برنامه ریزی کنید که وی قرار است چه خدماتی به شما ارائه دهد. بدین ترتیب انرژی و زمان کمتری صرف خواهد شد.

قبل از نظافت منزل چه کار باید کرد

  • مقدمات نظافت منزل: قبل از این که نظافتچی وارد منزلتان شود باید مواد شوینده، تی، دستمال و … را آماده کنید. چنان چه نظافتچی باید لوستر و شیشه را تمیز کند چهارپایه و نردبان را آماده کنید. البته بسیاری از شرکت‌ها در صورت تقاضای مشتری این ابزار را همراه با نیروی خدماتی خود ارسال خواهد کرد.
  • مشخص کردن محل نظافت منزل: همه‌ی افراد دوست دارند موقع نظافت در منزل حضور داشته باشند و به نحوه‌ی نظافت نظارت داشته باشند اما گاهی اوقات فرد فرصت نظارت بر کار کارگر را ندارد. از این رو بهتر به طور کامل و شفاف به نظافتچی بگویید که چه انتظاری از او دارید به عنوان مثال نظافت در و دیوار و پنجره‌های یک اتاق به اضافه مرتب و منظم کردن وسایل داخل کمدهای دیواری به این ترتیب کار با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.
نظافت منزل

مزایای نظافتچی شخصی

مزایای نظافتچی شخصی چیست؟

بسیاری از افراد برای نظافت منزل از قدیم فردی مطمئن و مورد اعتمادی را توسط آشنایان و فامیل می‌شناسند. این افراد هرچند وقت یکبار از همان کارگر درخواست می‌کنند که به منزل آنها بیاید و به امور نظافتی منزل رسیدگی کند. به همین جهت اکثر خانواده‌ها نیازی نمی بینند که از شرکت‌های خدماتی کارگر مورد نظر خود را بگیرند علاوه براین کارگر آشنا دارای مزایایی می‌باشد که عبارتند از:

  • کارگر کاملا مورد اعتماد می‌باشد تا اندازه‌ای که صاحب خانه به منظور نظافت منزل کلید خانه را در اختیار وی قرار می‌دهد.
  • کارگر و صاحبخانه با روحیات یکدیگر آشنا هستند از این رو بحثی ایجاد نخواهد شد.
  • کارگر به خوبی می‌داند باید کار خود را از کجا آغاز کند و نیازی نیست صاحبخانه مدام به او در رابطه با کار توضیح دهد.

مزایای شرکت‌های خدماتی نظافت چیست؟

درخواست کار از شرکت‌های خدماتی برای نظافت منزل دارای مزایای زیادی می‌باشد که عبارتند از:

  • زمانی که از یک شرکت برای نظافت منزل خود درخواست نیرو می‌کنید. شرکت نیروی خود را به طور کامل ضمانت می‌کند اگر نیرو به خوبی کار نکرد می‌توانید از شرکت درخواست نیروی دیگری کنید. اما کارگر آشنا امکان دارد کار را به خوبی انجام ندهد اما شما مجبور هستید دستمزد وی را پرداخت کنید.
  • نیروی شرکتی می‌داند برای دریافت امتیاز بالا باید خوب کار کند تا بتواند دستمزد خود را دریافت کند. اما نظافتچی شخصی می‌داند حتی اگر خوب کار نکند هم دستمزد خود را دریافت خواهد کرد. صاحبخانه نیز مجددا با او تماس می‌گیرد.
این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*