نسخه You سیتروئن C3

نسخه پایه سیتروئن C3 برای پر کردن جای خالی C1 به بازار آمد

نسخه پایین رده جدید سیتروئن C3 با قیمت بسیار مقرون به صرفه برای پر کردن جای خالی C1 عرضه شد. در ادامه شاهد مشخصات هاچ بک فرانسوی سی 3 باشید.

اخیراً یک نسخه پایین‌رده جدید برای سیتروئن C3 با نام C3 You عرضه شده است که هدف از پر کردن جای خالی سیتروئن C1 دارد. هاچ بک C1 در ماه ژانویه گذشته درحالی که 17 سال از آغاز فروشش می‌گذشت، از خط تولید کنار گذاشته شد.

نسخه You سیتروئن C3

از جمله ویژگی‌های قابل ملاحظه این مدل جدید از هاچ بک C3 می‌توان به چراغ‌های LED، کروز کنترل، بلوتوث، تاچ‌اسکرین 5 اینچی مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی، رادیو DAB و دستگیره‌های درب و سپرهای همرنگ با بدنه اشاره کرد.

سیستم‌های ایمنی نسخه پایین‌رده You شامل کمک به حرکت در سربالایی، هشدار خروج از لاین، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، محدودکننده سرعت، ارزیابی باد تایر و رصد توجه راننده می‌شوند. آینه‌های جانبی سفید و تریم سفید نمای بیرونی، ستون B با رنگ مشکی مات و کروم دور دی‌لایت‌ها سایر ویژگی‌های منحصر به فرد این هاچ بک هستند.

نسخه You سیتروئن C3

در زمینه مشخصات فنی باید گفت که نسخه پایین‌رده جدید سیتروئن C3 مجهز به یک پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری 3 سیلندر با قدرت 81 اسب بخار است. به ادعای سیتروئن، مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی، 4.3 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود.

سیتروئن با عرضه این نسخه جدید، هدف از ارائه خودرویی مقرون به صرفه با ارزش بالا در ازای قیمت خود داشته است. در واقع این خودروی سوپرمینی پنج در با قیمت یک خودروی کارکرده در بریتانیا به فروش می‌رسد.

نسخه You سیتروئن C3

در حال حاضر سیتروئن C3 مجموعاً در 5 تریم ارائه می‌شود. به‌جز تریم جدید You، مشتریان تریم‌های Sense ،C-Series ،Saint James و Shine Plus را پیش روی خود خواهند داشت. گفتنی است سال گذشته میلادی یک نسخه ویژه از سی 3 با طراحی کمی متفات بر پایه مدل Feel معرفی شد و آن هم C3 You نام داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*