تاریخ عرضه هامونی او اس ۳ هواوی

تاریخ عرضه هارمونی او اس ۳ هواوی مشخص شد

تاریخ عرضه هارمونی او اس ۳ – Harmony OS 3 به عنوان سومین نسخه سیستم عامل سفارشی هواوی برای محصولات مختلف این کمپانی مشخص شد.

سومین نسخه بزرگ از سیستم عامل هارمونی او اس هواوی اکتبر سال گذشته معرفی شد و اولین نسخه پیش‌نمایش آن برای توسعه‌دهندگان چند هفته بعد از آن منتشر شد. با این حال به نظر می‌رسد که توسعه‌ی این نسخه با مشکلاتی مواجه شده است و زمان عرضه آن از برنامه عقب خواهد افتاد. یک فعال اینترنتی به نام Changan Digital King از مسابقه نوآوری توسعه‌دهندگان که به تازگی در چین برگزار شده، خبر آورده است که نسخه پایدار هارمونی او اس ۳ در سپتامبر آینده منتشر خواهد شد. نسخه ۲ این سیستم عامل در ماه ژوئن معرفی شد و تا اواسط سپتامبر روی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دستگاه نصب شده بود.

تاریخ عرضه هامونی او اس ۳ هنوز توسط خود هواوی تأیید نشده است

همه این‌ها یعنی ما به زودی می‌توانیم با Harmony OS 3 ملاقات کنیم. انتظار می‌رود نسخه بتا آن در ماه مه عرضه شود؛ اگرچه هواوی رسماً این خبر را تأیید نکرده است. این نسخه جدید از رابط کاربری بهتر و عملکرد ارتقا یافته بهره‌مند خواهد بود، اما نباید انتظار تغییرات عمده‌ای را در آن داشته باشیم. هواوی اخیراً ArkUI را عرضه کرده است؛ یک فریمورک رابط کاربری برای ساخت اپلیکیشن‌های هارمونی او اس با استفاده از TypeScript یا JavaScript است. ArkUI یک رابط کاربری ساده جهت استفاده کراس پلتفرم در دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اختصاصی هواوی است.

تاریخ عرضه هامونی او اس ۳ هواوی

به خاطر داشته باشید که زمان اعلام شده مربوط به انتشار این بروزرسانی برای دستگاه‌های فعلی هارمونی او اس است. گوشی‌های سری هواوی میت ۵۰ هنوز در راه هستند. شاید این گوشی‌ها که قرار بود نیمه دوم سال گذشته میلادی معرفی شوند، سرانجام در جولای آینده رسماً رونمایی شوند. آن‌ها همچنین اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که به صورت پیش‌فرض Harmony OS 3 را اجرا می‌کنند.

ضمناً این نسخه ابتدا به عنوان یک نسخه آزمایشی برای گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها و نمایشگرهای هوشمند فعلی هواوی منتشر می‌شود و پس از موفقیت آمیز بود آزمایش‌ها، نسخه پایدار برایشان عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*