شارژر ۳۵ واتی اپل

نخستین تصویر شارژر ۳۵ واتی اپل با دو پورت تایپ C به بیرون درز کرد

نخستین تصویر شارژر ۳۵ واتی اپل به بیرون درز کرد. این آداپتور شارژ از دو پورت تایپ C بهره می‌برد و طراحی مناسب و خوبی دارد.

هفته گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل مشغول کار روی یک آداپتور شارژر ۳۵ واتی با دو پورت USB-C است که به کاربران اجازه می‌دهد دو دستگاه خود را به صورت همزمان شارژ کنند. حالا تصویری از این آداپتور در فضای مجازی منتشر شده که تفاوت طراحی آن با آداپتورهای فعلی کمپانی اپل را به نمایش می‌گذارد.

یک اکانت توییتری به نام ChargerLAB این تصاویر را منتشر کرده است؛ ولی منبع پشت این قضیه مشخص نیست.

اپل خودش را آماده‌ی عرضه اولین شارژر ۳۵ واتی دوگانه تایپ C خود می‌کند. ChargerLAB# تصویری از آن را به دست آورده است. این شارژر از دوشاخه تاشو بهره می‌برد و برخلاف دیگر شارژرها، پورت‌های تایپ C آن در کنار یکدیگر هستند.

— ChargerLAB (@chargerlab) April 12, 2022

شارژر ۳۵ واتی اپل

در هر صورت، برخلاف آداپتور ۲۰ واتی تایپ C اپل، این تصویر آداپتوری را نشان می‌دهد که دارای دوشاخه تاشو است. خروجی‌های USB-C دقیقاً کنار یکدیگر در پایین شارژر قرار گرفته‌اند، در حالی که دیگر شارژرها پورت‌های شارژ را زیر هم می‌گذارند. یکی دیگر از تفاوت‌های آداپتور شارژ جدید اپل با نسخه‌های فعلی که در این تصویر مشخص است، دو ناحیه مخصوص انگشت در دو طرف شارژر است که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی بتواند آداپتور را از پریز برق بکشد.

در ابتدا اطلاعات مربوط به این آداپتور شارژر اشتباهی در صفحات پشتیبانی وب‌سایت اپل فاش شد. این اسناد می‌گفتند که شارژر جدید اپل از فناوری پاور دلیوری (Power Delivery) برای شارژ سریع دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده بهره می‌برد. این آداپتور با توان ۳۵ واتی خودش حتی می‌تواند مک بوک ایر M1 را در مدت زمانی کمتر نسبت به وقتی که از آداپتور شارژ اورجینال خود آن دستگاه استفاده می‌کنید، شارژ کند. البته بدیهی است که اگر از دو پورت تایپ C آن به صورت همزمان استفاده کنید، توان شارژر کاهش پیدا می‌کند. اما همچنان به قدری این توان مناسب است که یک آیفون و اپل واچ یا آیپد را به صورت همزمان شارژ کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*