مهاجرت از iOS به اندروید

اپلیکیشن جدید گوگل، مهاجرت از iOS به اندروید را ساده تر می‌کند

اپلیکیشن جدید گوگل که Switch to Android نام دارد، فرآیند مهاجرت از iOS به اندروید را ساده‌تر از همیشه کرده است.

گوگل خیلی بی سروصدا در حال توسعه اپلیکیشن جدیدی بوده که به کاربران iOS در انتقال به اندروید کمک شایان توجهی می‌کند. اپلیکیشن جدید گوگل با نام Switch to Android با هدف تسریع فرآیند مهاجرت از iOS به اندروید از چند روز پیش در اپ استور اپل در دسترس قرار گرفته، اما گوگل در حال حاضر فعالیت تبلیغاتی خاصی برای آن انجام نداده است.

مهاجرت از iOS به اندروید به کمک گوگل

اپلیکیشن گوگل بدون نیاز به کابل در فرآیند انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید، به شما امکان می‌دهد که انتخاب کنید کدام اطلاعات به دستگاه جدید اندرویدی منتقل شود. به علاوه، شما می‌توانید طیف وسیعی از اطلاعات آیفون خود شامل مخاطبین،‌ تصاویر، ویدیوها و حتی رویدادهای تقویم را با این برنامه به گوشی اندرویدی منتقل کنید.

برنامه Switch to Android طی مراحلی نحوه خاموش کردن iMessage در فرایند انتقال اطلاعات را به شما آموزش می‌دهد تا مطمئن شوید پیامی را از دست نمی‌دهید. همچنین با راهنمایی اپلیکیشن جدید گوگل شما می‌توانید تصاویر ذخیره شده در iCloud را هم به گوشی اندرویدی خود منتقل کنید.

البته در حال حاضر این برنامه رسما معرفی نشده و در صورتی که نام آن را جستجو کنید بعید است با نتیجه دقیقی مواجه شوید پس برای دسترسی به اپلیکیشن گوگل از لینک دانلود برنامه Switch to Android از اپ استور استفاده کنید.

مهاجرت از iOS به اندروید

در سال 2015 اپل اپلیکیشنی به نام Move to iOS را برای کاربران اندرویدی عرضه کرد که در انتقال اطلاعات مخاطبین، تاریخچه پیام‌ها، تصاویر و ویدیوهای دوبین، بوکمارک‌های وب، حساب‌های ایمیل، تقویم‌ها و برنامه‌های رایگان به آیفون کاربرد دارد. اپلیکیشن Move to iOS در گوگل پلی در دسترس است.

با توجه به عرضه سری پیکسل 6 طی سال گذشته میلادی، تعداد قابل توجهی از کاربران iOS تصمیم به جابجایی به اندروید گرفته‌اند، ولی در حال حاضر مشخص نیست که گوگل چه زمانی رسما Switch to Android را معرفی می‌کند.

با این حال گوگل در جعبه پیکسل ابزاری به نام Quick Switch Adapter را برای انتقال سریع اطلاعات از هر گوشی از هر پلتفرمی به پیکسل جدید قرار داده است. Quick Switch Adapter برای آیفون هم کاربرد دارد و با گوشی‌هایی مجهز به iOS 8.0 و بالاتر و گوشی‌های اندرویدی مجهز به اندروید 5.0 و بالار کار می‌کند و تمام اطلاعات مهم مانند مخاطبین، موسیقی، تصاویر و ویدیوها، رویدادهای تقویم، پیام‌های iMessages و حتی اس‌ام‌اس‌ها را جابجا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*