گوگل پیکسل 6a

مشخصات فنی گوشی اقتصادی گوگل پیکسل 6a به بیرون درز کرد

مشخصات فنی گوشی اقتصادی گوگل پیکسل 6a به بیرون درز پیدا کرد. گوشی جدید Pixel 6a اواخر اردیبهشت در کنفرانس Google I/O معرفی می‌شود.

به احتمال خیلی زیاد گوگل در کنفرانس Google I/O که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، از گوشی اقتصادی گوگل پیکسل 6a رونمایی خواهد کرد. این احتمال با کسب مجوز گوشی جدید پیکسل از FCC بیشتر هم شده است.

به جز این، شایعات و اخبار مختلفی طی ماه‌های گذشته از افشاگران معتمدی منتشر شده که به لطف آن‌ها مشخصات فنی کلیدی گوشی پیکسل ۶ ای فاش شده است. یکی از این افشاگران به نام Yogesh Brar می‌گوید این گوشی به یک حسگر اثر انگشت درون صفحه، باتری ۴،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ وات، چیپست گوگل تنسور و ۶ یا ۸ گیگ رم مجهز خواهد بود. Brar اضافه کرده است که نمایشگر این گوشی ۶.۲ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی است، حافظه داخلی پیش‌فرض آن ۱۲۸ گیگابایتی بوده و به دوربین دوگانه پشتی شامل سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. در آخر نیز وی به حضور یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی و سیستم عامل اندروید ۱۲ در بخش نرم افزاری آن اشاره کرده است.

کنفرانس Google I/O در تاریخ ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت ماه)‌ برگزار خواهد شد. بنابراین زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی اقتصادی گوگل باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*