اسناد پنتاگون سفر در زمان

اسناد دیوانه کننده‌ پنتاگون لو رفت؛ سفر در زمان، تکنولوژی ضد جاذبه و جهان‌های دیگر، واقعیت دارد!

بر اساس اسناد پنتاگون، سفر در زمان، تکنولوژی ضد جاذبه و دیگر سیارات شبیه به زمین واقعیت دارند. این اسناد دیوانه کننده در نتیجه ۴ سال دعوای حقوقی منتشر شده است.

تاکنون چندین فیلم در رابطه با سفر در زمان ساخته شده است و همه ما آرزو داریم که ای کاش راهی برای رفتن به گذشته یا آینده وجود داشت. حالا با انتشار اسناد مخفی پنتاگون مشخص شده که احتمال ممکن بودن سفر در زمان و موارد جنجالی دیگری همچون تکنولوژی ضد جاذبه نسبتا بالا است و ممکن است انسان‌ها از آن برای رفتن به دنیاهای دیگر استفاده کنند.

لو رفتن سفر در زمان و موارد جنجالی دیگر به واسطه اسناد پنتاگون

اسناد پنتاگون سفر در زمان / موجودات فضایی

روزنامه The Sun توانست پس از یک دعوای حقوقی ۴ ساله و بر اساس حق آزادی اطلاعات به ۱۵۴۷ صفحه فایل متعلق به پنتاگون دست پیدا کند. این اسناد بخشی از برنامه سری پنتاگون به نام «برنامه شناسایی تهدیدات هوایی پیشرفته» هستند که به بررسی سفینه‌های فضایی می‌پردازد و در میان آنها به مواردی همچون سفر در زمان نیز اشاره شده است.

در بخشی از این اسناد گفته شده که می‌توان از تکنولوژی ضد جاذبه برای ساخت هواپیما‌ و فضاپیما استفاده کرد. ظاهرا این مهم را «می‌توان با ایجاد تغییر در فضا-زمان عملی کرد». در ادامه این گزارش به راه‌های دیگری برای کنترل جاذبه نیز اشاره شده است.

اسناد پنتاگون سفر در زمان

شاید بتوان از پدیده‌های دیگری همچون سفر سریع‌تر از نور و ماشین زمان استفاده کرد. از کرم‌چاله‌ها در فضا-زمان نیز می‌توان برای سفر‌های بین ستاره‌ای بهره برد.

در سند دیگری نیز به این موضوع اشاره شده است که چگونه پلتفرم‌های هوافضا در آینده قادر خواهند بود با ایجاد تغییر در فضا-زمان سریع‌تر از نور حرکت کنند یا با استفاده از تکنولوژی‌های ضد جاذبه به پرواز درآیند.

اسناد منتشر شده توسط پنتاگون در رابطه با سفر در زمان حکم یک بمب خبری را دارند؛ زیرا در آنها به موارد جذاب دیگری هم اشاره شده است. ظاهرا این امکان وجود دارد که چندین فضاپیما به منظور ایجاد کلونی در اعماق فضا توسط یک خلبان هدایت شوند. همچنین مطالعاتی روی کنترل ربات‌ها با استفاده از ذهن انسان انجام شده است.

اسناد پنتاگون سفر در زمان / سفر فضایی

در حال حاضر یک فرد نمی‌تواند بیشتر از ۴ فضاپیما را به صورت همزمان هدایت کند؛ اما گویا می‌توان توانایی‌های ذهن انسان را برای افزایش این تعداد بهبود بخشیده و توسعه داد. راز این دستاورد نیز در درک ساختار شناختی چند وظیفگی انسان نهفته است.

در ادامه اسناد جنجالی پنتاگون، به نقش راکت‌های و فضاپیماهای هسته ای در کمک به انسان‌ها برای ساخت پل روی ابر اورت – لایه‌ای از جرام یخی که در فاصله یک سال نوری از خورشید قرار دارند، اشاره شده است و گفته شده که این کار برای یافتن سیاره‌های مشابه زمین انجام خواهد شد.

اسناد پنتاگون سفر در زمان

در این اسناد همچنین اطلاعاتی در رابطه با نحوه تعامل انسان‌ها با موجودات فضایی ارائه شده و از یک پژوهش روی تاثیر رویارویی با موجودات فضایی یا دیدن سفینه فضایی بر سلامتی افراد نیز یاد شده است. البته روزنامه The Sun آنچنان سابقه خوبی در انتشار اخبار درست ندارد و به همین خاطر می‌توان با اندکی تردید نسبت به اسناد پنتاگون و ادعاهایی همچون سفر در زمان، فناوری ضد جاذبه و … نگریست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه امکان داره این اسناد رو تو سایت قرار بدید یا بگید از کجا میشه خوند تا بقیه هم دسترسی داشته باشن