انتشار اطلاعاتی جدید از تبلت غول پیکر سامسونگ گلکسی ویو

به تازگی اطلاعاتی از یک تبلت غول پیکر ۱۸.۴ اینچی از سامسونگ با نام گلکسی ویو ( Galaxy View ) منتشر شده است.اولین خبرها از وجود این تبلت را سامسونگ در جریان کنفراس خود در نمایشگاه IFA منتشر کرد اما در آن زمان هیچ اشاره ای به مشخصات و ویژگی های این تبلت نشد.

طبق شنیده‌ها برای بزرگترین تبلت سامسونگ ، شماره مدل SM-T670 در نظر گرفته شده و به تازگی محصولی با شماره‌ی مذکور در پایگاه بین‌المللی داده‌های بلوتوث(SIG) به ثبت رسیده است. البته در وب سایت فوق هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص سخت افزار این تبلت درج نشده و تنها به ذکر شماره مدل و قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ در این دستگاه، اکتفا شده است.

Galaxy-View

گفتنی است پیش‌تر، مشخصه‌هایی همچون صفحه‌نمایش ۱۸.۴ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای Exynos 7580 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی‌ داخلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دوم برای این گجت در نظر گرفته شده بود. همچنین تبلت غول‌آسای سامسونگ از یک باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو گرفته و به صورت پیش فرض به اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ مجهز است.

درحالی که هنوز مشخص نیست این تبلت در چه تاریخی راهی بازار می‌شود، اما به احتمال زیاد سامسونگ این تبلت را در دو مدل مختلف راهی بازار می‌کند که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند. از آنجایی که در زمان عرضه یک محصول مجوزهای لازم برای آن دریافت می‌شود، قطعا سامسونگ قصد دارد تا مدتی دیگر گلکسی ویو را راهی بازار کند.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*