گوگل پیکسل 7 نخستین گوشی اندروید 13 جهان

گوگل پیکسل 7؛ نخستین گوشی اندروید 13 جهان، در راه است

اطلاعات جدیدی از طریق گواهی‌های FCC در مورد سری بعدی گوشی‌های پیکسل یعنی گوگل پیکسل 7 (Google Pixel 7) فاش شده است.

جدیدترین اطلاعات از سری بعدی گوشی‌های پیکسل حاکی از این است که سری گوگل پیکسل 7 به زودی از راه خواهد رسید. گوشی‌های جدید گوگل با در پایگاه اطلاعاتی FCC با چهار شماره مدل GX7AS، GB17L، GB62Z و G1AZG ثبت شده‌اند و بر اساس اطلاعات فاش شده، شماره مدل GX7AS در واقع به گوگل پیکسل 6a اشاره دارد.

اما سه مورد دیگر مربوط به گوشی‌های بالارده کمپانی گوگل یعنی خانواده Pixel 7 هستند که به عنوان پرچمداران گوگل برای نیمه دوم سال میلادی عرضه خواهند شد و بر اساس اطلاعات فاش شده در گواهی FCC همگی از 5G، وای‌فای 6E، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات گوگل پیکسل 7

بر اساس رندرهای فاش شده توسط OnLeaks، طراحی سری جدید گوشی‌های پیکسل تا حد زیادی مشابه با پیکسل 6 است و نقاط تفاوت خاصی جز در پوشش یکپارچه فلزی دوربین و قاب پشتی به چشم نمی‌خورد.

پیکسل 7

طراحی سری جدید همچنان از همان حفره پانچ مرکزی در نمایشگر پیکسل 6 بهره‌مند خواهد بود و در پنل پشتی دستگاه ماژول دوربین‌ها به شکل یک نوار سراسری افقی تعبیه می‌شود که باز هم همانند سری قبلی است. انتظار می‌رود نسخه پرو با سه لنز ارائه شود و نسخه عادی با دو حفره لنز افقی که تنها یکی از آن‌ها باز خواهد بود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، پیکسل 7 از نمایشگری 6.3 اینچی بهره‌مند خواهد بود حال آنکه پیکسل 7 پرو از نمایشگری 6.7 اینچی استفاده می‌کند. هر دو نمایشگر از نوع اولد هستند و از نرخ نوسازی بالای 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

پیکسل 7

اما مهمترین نکته درباره دو گوشی جدید پیکسل اینکه هر دو با سیستم عامل اندروید 13 از پیش نصب شده ارائه می‌شوند و در نتیجه پیکسل 7 نخستین گوشی اندروید 13 جهان محسوب می‌شود که گواهی FCC را نیز دریافت کرده است.

در بخش پردازشی سری Pixel 7 با نسل دوم تراشه اختصاصی گوگل، تنسور (Tensor) عرضه می‌شود که بی‌تردید بهتر و حتی سریعتر از نسل پیشین خود است. ممکن است این گوشی تا 12 گیگابایت رم داشته باشد و به احتمال قریب به یقین در نسخه‌هایی با فضای ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

پیکسل 7

همانطور که احتمالا متوجه شدید پردازنده تنها بخش جدید Pixel 7 نیست، بلکه این گوشی از نرم‌افزار جدیدی نیز بهره‌مند است و با اندروید 13 عرضه می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی از باتری و قابلیت‌های خاص شارژ در دست نیست اما برای مقایسه باید گفت پیکسل 6 در نسخه پرو خود از یک باتری 5003 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 23 واتی بهره‌مند است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*