دوربین تله فوتو آیفون ۱۵

اپل روی آیفون ۱۵ از یک دوربین تله فوتو قدرتمندتر استفاده می‌کند

اپل با سرمایه‌گذاری هنگفت روی یک کارخانه کره‌ای تأمین کننده محرک OIS، نشان داده که آیفون ۱۵ به یک دوربین تله فوتو قدرتمندتر مجهز می‌شود.

به گزارش منابع حاضر در صنعت موبایل، یک تأمین کننده بزرگ محرک‌های لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و فوکوس خودکار در کره جنوبی، قرارداد همکاری با اپل امضا کرده است. سال گذشته صاحب آیفون از کارخانجات کمپانی Jahwa بازدید کرده بود و برخی معتقدند که بیش از ۱۵۵ میلیون دلار به این شرکت برای احداث یک کارخانه تولیدی جدید پرداخت کرده است.

با توجه به حجم این سرمایه‌گذاری و این واقعیت که اپل معمولاً از تأمین کنندگانش می‌خواهد محصولاتشان را به صورت انحصاری برای این کمپانی تولید کنند تا فقط نیازهای خودش رفع شود، این نشانه‌ی بزرگی از آغاز همکاری‌های دو کمپانی اپل و Jahwa با یکدیگر است. جالب اینجاست بدانید که Jahwa مسئول تولید محرک لرزشگیر اپتیکال تصویر دوربین گوشی‌های سامسونگ نیز هست.

این سخت افزار دوربین جدید که ظاهراً برای دوربین‌های تله فوتو مورد استفاده قرار می‌گیرد، سال آینده روی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ اپل که تولید آن‌ها از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود به کار خواهند رفت. این لزوماً به معنای استفاده از یک دوربین تله فوتو پریسکوپی روی آیفون‌های بعدی نیست؛ اما این نشانه‌ای برای استفاده از سیستم زوم دوربین پیشرفته‌تر توسط روی گوشی‌های اپل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*