داهوا

هایک لوک نمایندگی داهوا در ایران

داهوا یکی از برترین تولیدکنندگان دوربین‌های مداربسته در دنیاست و در لیست ده برند معتبر جهان قرار دارد. این کمپانی در سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرد و با به کارگیری مهندسان و کارشناسان زبده و مجرب توانسته از سایر رقبای خود پیشی گرفته و‌ سهم عظیمی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. هایک لوک یکی از نمایندگی‌ داهوا در ایران است که انواع دوربین‌های برند داهوا را با اصالت کالا و گارانتی معتبر به مشتریان عزیز عرضه می‌کند. اگر برای منزل، شرکت، پروژه و غیره نیاز به دوربین مداربسته دارید با ما همراه باشید تا شما را با امکانات و قابلیت‌های دوربین‌های مداربسته این کمپانی آشنا کنیم.

انواع دوربین مداربسته داهوا

این دوربین‌های مداربسته انواع مختلفی دارند که به طور کلی از نظر شکل ظاهری و تکنولوژی به کار رفته به دو دسته تقسیم می‌شوند. در این بخش قصد داریم توضیح مختصری درباره هرکدام از تقسیم‌بندی‌ها بدهیم تا بتوانیم شما را در انتخاب بهترین دوربین با توجه به شرایط و نیازتان کمک نماییم.

انواع دوربین مداربسته داهوا از نظر شکل ظاهری:

  • دوربین مداربسته دام

ظاهر این دوربین شبیه گنبد است و به همین خاطر به این نام معرفی شده است. در فرهنگ لغت دام به معنای گنبد است.

  • دوربین مداربسته بالت

دوربین‌های مداربسته بالت معمولا ظاهری استوانه‌ای شکل دارند و به همین خاطر به این نام معروف شده‌اند.

انواع دوربین مداربسته داهوا از نظر تکونولوژی:

  • دوربین مداربسته آنالوگ

این نوع تکنولوژی در تولید اولین دوربین‌های مداربسته استفاده می‌شد. مقیاس اندازه‌گیری کیفیت این دوربین با توجه به تعداد خط مشاهده شده در تصویر است. هم‌چنین انتقال اطلاعات از طریق کابل کواکسیال صورت می‌گیرد. البته این نوع دوربین به دلیل کیفیت پایین و نویزپذیری بالا و موارد دیگر تولید آن متوقف شده است.

  • دوربین مداربسته مگاپیکسلی

دوربین‌های مداربسته مگاپیکسلی، نسل جدید مدل‌های آنالوگ است و مشکلات دوربین مداربسته آنالوگ را ندارد. کیفیت بالا یکی از ویژگی‌های این دوربین‌ها به شمار می‌رود. هم‌چنین واحد اندازه‌گیری کیفیت این سیستم‌ها بر اساس مگاپیکسل است. البته انتقال تصویر توسط همان کابل کواکسیال صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید که هرچقدر کیفیت بالاتر باشد، مسلما قیمت دوربین مداربسته  نیز افزایش می‌یابد.

  • دوربین مداربسته تحت شبکه

داهوا

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا با دو نمونه قبلی تفاوت‌های زیادی دارد. یکی از تفاوت‌های اصلی در نوع انتقال اطلاعات است که از طریق کابل شبکه صورت می‌گیرد. هم‌چنین نوع پردازش تصویر در این نوع دوربین با دو نمونه قبلی متفاوت است.

بررسی کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا:

در زمان خرید دوربین مداربسته باید کیفیت تمام اجزای سیستم از نظر لنز، کیفیت سخت‌افزار، چیپ تصویر دوربین و غیره را بررسی کنید. در این بخش می‌خواهیم به بررسی کیفیت تصویر دوربین مداربسته برند داهوا بپردازیم:

  • دوربین‌های مداربسته داهوا از نظر مگاپیکسل

دوربین‌های مداربسته، دوربین‌های یک مگاپیکسلی تا ۲۴ مگاپیکسلی را شامل می‌شوند.

  • دوربین مداربسته از نظر لنز

این دوربین‌های مداربسته دارای لنزهای مختلفی از جمله لنز ثابت، لنز متغیر و موتورایز هستند.

  • دوربین مداربسته از نظر دید در شب

دوربین‌های مداربسته شامل دوربین‌های دید در شب بسیاری از مادون قرمز گرفته تا به وسیله تقویت نور می‌شوند.

  • دوربین مداربسته از نظر سخت‌افزاری

دوربین مداربسته داهوا از باکیفیت‌ترین قطعات تولید شده است. جنس بدنه این دوربین‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان به بدنه پلاستیکی مناسب برای فضای داخلی و بدنه‌های فلزی با کیفیت بالا اشاره کرد. هم‌چنین این دوربین در برابر گرد و غبار و رطوبت بسیار مقاوم است. به‌علاوه بردهای الکترونیکی استفاده شده در این دستگاه‌ها بسیار باکیفیت هستند و طول عمر بالایی دارند.

فن آوری‌های اصلی دوربین داهوا

داهوا تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت و جدیدترین تکنولوژی تولید می‌کند. از فناوری‌های به کار رفته در دوربین مداربسته می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • فناوری پردازش تصویر
  • فناوری با عملکرد اختصاصی(Embedded )
  • فناوری هوشمند
  • فناوری پیش از درمان (جلوگیری از وقوع حوادث)
  • فناوری فضای ذخیره‌سازی ابری
  • فناوری شبکه

مزایای استفاده از دوربین مداربسته داهوا

این دوربین مداربسته در لیست پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته دنیا قرار دارد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سیستم باعث تمایز آن با سایر برندهای موجود در بازار شده است. از مزایا استفاده از این دوربین مداربسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیست قیمت

داهوا انواع دوربین‌های مداربسته را با  قیمت‌های مختلف به بازار عرضه می کند. در واقع به دلیل محصولات متنوع دارای لیست قیمت مختلفی است. به همین دلیل خریداران می‌توانند با توجه به بودجه و نیازشان خرید خود را انجام دهند.

  • تنوع بالای محصولات

دامنه تولیدات داهو بسیار گسترده است و همین تنوع محصولات باعث شده که بتواند پاسخگوی نیاز تمام مشتریان باشد.

  • خدمات نرم‌افزاری کامل

این کمپانی جز آن دسته از کمپانی‌هایی است که دسترسی آسان و بدون محدودیت را برای استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها برای کاربران فراهم کرده است. نرم‌افزارهای ارائه شده توسط این کمپانی دارای کاربری آسان و البته امکانات حرفه هستند.

  • سرور انتقال اطلاعات رایگان

تمام خدمات فضای ذخیره‌سازی ابری و انتقال تصویرP2P به صورت رایگان صورت می‌گیرد. کافیست دستگاه‌های رکوردر این کمپانی را خریداری کرده تا بتوانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

داهوا

  • لوازم جانبی محصولات

راهوا علاوه بر دوربین، انواع ملزومات از جمله پاور، رکوردر، هارد، کابل و فیش را تولید می‌کند. در واقع این کمپانی تمام نیازهای مشتریان را در نظر می‌گیرد.

  • به کارگیری هوش مصنوعی

سیستم جدید این کمپانی و دوربین مداربسته تحت شبکه مجهز به هوش مصنوعی، توانایی تشخیص حرکت در تصویر را دارند. از قابلیت‌های این سیستم‌ها می‌توان به پلاک خوانی خودرو، تشخیص دزدی و جابه‌جایی شی، آنالیز چهره‌ها و غیره اشاره کرد.

  • فشرده سازی تصویر

سیستم‌های داهوا از فشرده‎‌‌سازی H265  و +H265  استفاده می‌کنند که باعث می‌شود که تصاویر با حجم کم‌تری ذخیره شده و در هارد فضای کمتری را اشغال کنند.  بسیاری از دستگاه‌های موجود در بازار از این قابلیت برخودار نیستند.

  • دید در شب قدرتمند

اکثرا دوربین‌های مداربسته موجود در بازار برای دید در شب از مادون قرمز استفاده می‌کنند و می‌توانند با کمک نور نامرئی مادون قرمز در تاریکی مطلق تصاویر سیاه و سفیدی را ارائه دهند. اما سری جدید دوربین‌های این کمپانی با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز توانسته تصویر دید در شب را رنگی کند. این فناوری srtarlight  نام دارد و تصاویر باکیفیت‌تری را در شب ثبت می‌کند.

  • برنامه‌ریزی در ضبط

سیستم رکوردر داهوا این قابلیت را دارد که می‌توانید با هر برنامه‌ای تصویر را ضبط کنید. هم‌چنین می‌توانید ساعت‌هایی را مشخص کنید که دوربین مدام فیلم‌برداری کرده و مواقعی را تعریف کنید که در صورت مشاهده حرکت، فیلم‌برداری شروع شود یا ساعتی را معین کنید که فیلم‌برداری متوقف شود.

معرفی تکنولوژی جدید xvr داهوا

xvr  یک دستگاه ضبط ویدیو است که قادر به پشتیبانی 4 سیگنال آنالوگ و هم‌چنین سیگنال‌های دیجیتال است. از ویژگی‌های این دستگاه فوق‌العاده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه قابلیت انتقال همزمان چهار سیگنالHDCVI، AHD، TVI و CVBS  را با کابل کواکسیال و یا UTP دارد. هم‌چنین این دستگاه، دوربین‌های IP نیز پشتیبانی می‌کند.
  • در دستگاه‌های جدید xvr این کمپانی می‌توانید در منوی دستگاه نوع هر کانال AHD/CVI/CVBS/IP را انتخاب کرده و یا با کلیک روی گزینه Auto، خود دستگاه به صورت خودکار نوع سیگنال دریافتی را تشخیص دهد. هم‌چنین این دستگاه بدون نیاز به UTC Controller قابلیت تغییر حالت دوربین به سیگنال‌های دیگر مانند AHD/TVI/CVBS را دارد.
  • XVR قابلیت‌ پردازش تصویر از جمله Tripwire ,Intrusion ,Missing/Abandon و Face Detection دارد.
  • طراحی برد این دستگاه به صورتی است که مقاومت خوبی در برابر نوسانات برق دارد و به راحتی خراب نمی‌شود.
  • از دیگر مزایای xvr داهوا می‌توان به کاهش صدای فن، پشتیبانی‌ از استاندارد 264 +، پشتیبانی از IVS و یکپارچگی آلارم اشاره کرد.

قیمت دوربین داهوا

قیمت دوربین مداربسته این کمپانی نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار گران‌تر است ولی نمی‌توان کیفیت بالای آن را نادیده گرفت. همان‌طور که قبلا هم گفتیم هرچقدر کیفیت دوربین بالاتر باشد، مطمئنا قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. تنوع بالای محصولات این برند باعث شده که دارای لیست قیمت مختلفی باشد. پس لازم نیست نگران قیمت بالای این محصول باشید شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیازتان بهترین نمونه را خریداری کنید.

خرید محصولات داهوا

فروشگاه هایک لوک یکی از معتبرترین نمایندگی داهوا در ایران است که کلیه محصولات خود را با گارانتی معتبر و ضمانت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. جهت مشاهده محصولات و قیمت‌ها می‌توانید به آدرس اینترنتی https://www.hik-look.com/  مراجعه کنید. اگر به دلیل مشغله‌کاری نمی‌توانید به صورت حضوری خرید کنید، می‌توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. به علاوه امکان ارسال برای تمام نقاط ایران وجود دارد؛ کافیست سفارش خود را ثبت کرده تا در کوتاه‌ترین زمان به مقصد مورد نظرتان ارسال گردد. هم‌چنین جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان مجرب شما را راهنمایی کنند.

نکته آخر

در این مقاله به معرفی انواع دوربین مداربسته برند داهوا و مزایای استفاده از آن‌ها پرداختیم. محصولات داهوا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این دوربین‌های مداربسته با داشتن قابلیت و امکانات متنوع و بی‌نظیر تصاویر باکیفیتی را ارائه می‌دهند. امیدواریم خواندن این مقاله به شما در داشتن یک خرید خوب و مطمئن کمک کند‌.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*