لپ تاپ فضایی ایسوس

لپ تاپ فضایی ایسوس عرضه شد؛ ZenBook 14X OLED Space Edition با یک نمایشگر در پشت!

لپ تاپ فضایی ایسوس ZenBook 14X OLED Space Edition که مشخصات فنی آن در CES 2022 اعلام شده بود، با قیمت ۲ هزار دلاری وارد بازار شد.

لپ تاپ فضایی ایسوس ZenBook 14X OLED Space Edition که برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2022 معرفی شده بود، وارد بازار شده است. این لپ تاپ از پردازنده نسل دوازدهمی اینتل Core i9-12900H با پردازشگر گرافیکی یکپارچه Iris Xe قدرت می‌گیرد و تا ۳۲ گیگابایت رم را هم شامل می‌شود. همانطور که از نامش پیداست، این لپ تاپ به یک نمایشگر ۱۴ اینچی اولد مجهز است که نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی دارد.

اما یک نمایشگر کوچک ۳.۵ اینچی اولد روی قاب پشتی این لپ تاپ، باعث متمایز شدنش از دیگر محصولات بازار می‌شود. این صفحه کوچک قادر به نمایش تصاویر متحرک مختلف، نوتیفیکیشن‌ها، وضعیت باتری، تاریخ و زمان و یک نوشته به دلخواه کاربر است. بدنه این لپ تاپ آینده‌نگرانه طراحی شده تا شبیه به سفینه‌های فضایی باشد. علاوه بر این دارای استاندارد SMC-S-016A نیز هست که به معنای مقاومت در برابر لرزش، دمای بیش از حد بالا و بیش از حد پایین است.

قیمت لپ تاپ فضایی ایسوس

با توجه به ماهیت ۱۴ اینچی بودنش، لپ تاپ ایسوس فاقد ردیف کلیدهای عددی سمت راست است. یک تاچ پد با نورپردازی LED در پایین کیبورد آن قرار دارد و یک حسگر اثر انگشت هم در زیر کلید پاور آن جای گرفته است. لپ تاپ ذن‌بوک 14X از چهار پورت USB-C، یک پورت USB 3.1 Type-A و یک پورت HDMI 2.0 نیز بهره می‌برد. در پایان باید به قیمت پایه ۱،۹۹۹ دلاری این لپ تاپ در بازار ایالات متحده اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*