مانیتور M8 سامسونگ

با مهم‌ترین مزایای مانیتور M8 سامسونگ آشنا شوید

مانیتور M8 سامسونگ با قابلیت‌های متعدد خود در قالب یک مانیتور همه‌کاره می‌تواند به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهد. در ادامه با 6 مزیت مهم این مانیتور هوشمند سامسونگ آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ در اواخر سال 2020 میلادی برای اولین بار از مانیتورهای سری اسمارت خود پرده برداشت. سامسونگ این سری از مانیتورهای خود را به شکل ویژه برای پاسخ به نیازهای مختلف کاربران طراحی و به بازار عرضه کرده است. مانیتورهای سری اسمارت سامسونگ همانند تلویزیون های هوشمند این شرکت از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند و قابلیت‌های متنوعی را برای اتصال به گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و کامپیوترها ارائه خواهند کرد.

این مانیتور سامسونگ برای آن دسته از افرادی که قصد دارند از خانه به عنوان محل کار، سالن سینما، محلی برای انجام بازی یا یک باشگاه ورزشی استفاده کنند، بهترین راهکار محسوب می‌شود. شرکت سامسونگ مانیتور M8 را به عنوان جدیدترین محصول از سری اسمارت در ابتدای فروردین ماه رونمایی کرد و برای آن قابلیت‌های متعددی را در نظر گرفت. از این رو قصد داریم شما را با 6 مزیت اصلی مانیتور M8 سامسونگ آشنا کنیم.

آشنایی با مهم‌ترین مزایای مانیتور M8 سامسونگ

دریایی از محتوا

مانیتور M8 سامسونگ

مانیتور M8 سامسونگ برای ارائه نمایش محتوا فقط به کامپیوتر و لپ تاپ نیازی نخواهد داشت، در واقع این مانیتور از قابلیت اتصال به شبکه وای فای بهره می‌برد و کاربران می‌توانند به محتواهای زیادی دسترسی پیدا کنند. سامسونگ همانند تلویزیون های هوشمند خود برای این مانیتور نیز قابلیت Smart Hub را در نظر گرفته است تا کاربران به انواع فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی پیدا کنند. مانیتور M8 سامسونگ برای جستجو و مدیریت راحت‌تر محتواها به یک کنترل از راه دور نیز مجهز شده است.

صدا و تصویر منطبق و بهینه

مانیتور M8 سامسونگ

مانیتور M8 سامسونگ از قابلیت‌هایی چون Adaptive Sound+ و Adaptive Picture بهره می‌برد تا فرایند تماشای فیلم و سریال برای کاربران بیش از پیش لذت‌بخش شود. سامسونگ برای این مانیتور بلندگوهای داخلی 2.2 کاناله را در نظر گرفته تا برای کاربران تجربه صوتی واقعی فراهم شود. قابلیت Adaptive Sound+ می‌تواند صداهای پخش شده طبق نوع محتوا و محیط قرارگیری مانیتور را مورد بررسی قرار دهد تا بهترین صدا به گوش کاربران برسد.

قابلیت Adaptive Picture نیز به کمک هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل شرایط زمانی و مکانی می‌تواند بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهد. همچنین این قابلیت در مانیتور M8 سامسونگ قادر است تنظیمات مربوط به کنتراست و روشنایی تصویر را طبق تغییرات محیطی بهینه کند.

از سایر ویژگی‌های مانیتور M8 سامسونگ در این بخش می‌توان به زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای، روشنایی 400 نیت، پوشش ۹۹ درصدی طیف رنگی sRGB، پشتیبانی از HDR10+ و وضوح تصویر UHD (2160×3840) اشاره کرد که باعث نمایش تصاویر چشم نوار و جذاب خواهد شد.

دوربین SlimFit

مانیتور M8 سامسونگ

کاربران به کمک تماس‌های تصویری و برگزاری جلسه‌های آنلاین توانستند طی سال‌های گذشته ارتباط خود را با دوستان و نزدیکان خود حفظ کنند. در همین راستا سامسونگ به توجه به اهمیت تماس‌های تصویری برای این مانیتور دوربین SlimFit را در نظر گرفته است. دوربین SlimFit یک وب‌کم بی‌سیم قابل حمل بوده که کاربر قادر است آن را در زمان جلسه‌های آنلاین و تماس‌های تصویری به کمک یک پین به مانیتور وصل کند.

مانیتور M8 سامسونگ

دوربین SlimFit مانیتور M8 سامسونگ به قابلیت Face Tracking نیز مجهز شده تا چهره کاربر حتی در حال حرکت را ردیابی کرده و به شکل اتوماتیک روی افراد تمرکز کند. قابلیت Auto Zoom نیز هنگامی که کاربر در حالت صحبت کردن باشد روی چهره کاربر تمرکز خواهد کرد.

طراحی باریک و منعطف

مانیتور M8 سامسونگ

سامسونگ این مانیتور را با الهام از سبک مینی‌مالسیم و با کمترین حواشی و اضافه‌کاری طراحی کرده است و به همین دلیل این مانیتور با ضخامت فقط ۱۱.۴ میلی‌متر یک دستگاه فوق باریک محسوب می‌شود. مانیتور M8 سامسونگ از پایه قابل تنظیم ارتفاع (HAS) نیز بهره می‌برد تا کاربران بتوانند مانیتور را به آسانی در ارتفاع مورد نظر تنظیم کنند.

مدیریت آسان کارها

مانیتور M8 سامسونگ

مانیتور M8 سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهد و در همین راستا امکان انجام آسان کارهای اداری یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این مانیتور محسوب می‌شود. سامسونگ برای این مانیتور قابلیت Workspace را در نظر گرفته تا کاربران بدون نیاز به کامپیوتر و لپ تاپ و فقط از طریق اتصال به شبکه وای فای بتوانند تمام کارهای مورد نیاز خود را به انجام برسانند.

همچنین کاربران با برنامه Microsoft 365 قادرند از سرویس ابری برای ایجاد و تکمیل فابل‌های پاورپوینت، ورد و اکسل استفاده کنند. با برنامه Samsung DeX نیز می‌توان به راحتی گوشی را به مانیتور متصل کرد. مانیتور M8 سامسونگ به حالت Saver و قابلیت Flicker Free نیز مجهز شده تا چشم کاربران پس از چندین ساعت کار با مانیتور با مشکلاتی چون خستگی و فشار مواجه نشود.

رنگ‌های چهارگانه

مانیتور M8 سامسونگ

مانیتور M8 سامسونگ با رنگ‌های چهارگانه شامل سفید، آبی، صورتی و سبز خود می‌تواند به آسانی با سبک زندگی کاربران تطابق پیدا کند. همچنین طراحی مانیتور با رنگ‌های متنوع باعث خواهد شتا کاربران بتوانند مانیتور مورد نظر خود را بر اساس نوع میز، محیط اتاق و خانه انتخاب کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*