گران ترین تلویزیون های بازار

گران ترین تلویزیون های بازار ایران؛ وقتی جی پلاس 212 میلیون تومان می‌شود!

در این مطلب قصد داریم گران ترین تلویزیون های بازار ایران را معرفی کنیم؛ جایی که حتی تلویزیون جی پلاس هم 212 میلیون تومان شده است.

قیمت کالاهای مختلف طی این روزها به صور چشم‌گیری در حال افزایش است؛ به طوری که دیگر بسیاری از افراد توان خرید محصول مورد نیاز خود را ندارند. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از بازار لوازم صوتی و تصویری، تلویزیون لمسی جی پلاس (برد هوشمند)‌ ۹۸ اینچی مدل GSB-98JB گران ترین تلویزیون موجود در بازار کشور محسوب می‌شود. برای خرید این محصول باید ۲۱۲ میلیون تومان هزینه کنید.

نمونه دیگری از گران ترین تلویزیون های بازار ایران، تلویزیون لمسی ۸۶ اینچ سی تاچ (seeTouch) مدل TSH86 است. این محصول با قیمت ۱۳۶ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود. رتبه سوم نیز به فریم لمسی مدل IR مناسب برای تلویزیون‌های ۴۲ اینچی تعلق پیدا کرده است. این محصول با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان در بازار کشور معامله می‌شود.

گران ترین تلویزیون های بازار ایران

در جایگاه چهارم تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۶۵ اینچ مدل ۶۵Q۷۷۷۰ به چشم می‌خورد. برای خرید این محصول باید حدود ۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۹۵ میلیون تومان هزینه کنید. تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۸۲NU۸۹۰۰ سایز ۸۲ اینچ با قیمتی در حدود ۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۱۲۵ میلیون تومان رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

در رتبه ششم نیز تلویزیون QLED سامسونگ مشکی نقره‌ای مدل 65Q78C با قیمتی در حدود ۸۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۸۸ میلیون ۲۰۰ هزار تومان به چشم می‌خورد. تلویزیون لمسی ۷۵ اینچ سی تاچ (seeTouch) مدل TSH75 جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است. این محصول در بازار کشور با قیمت ۸۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

رتبه هشتم نیز به تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED65C8GI سایز ۶۵ اینچ تعلق پیدا کرده است. برای خرید این محصول باید ۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه کنید. تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۷۵ اینچ مدل Samsung ۷۵NU۸۹۰۰ LED ۴K UHD TV – اسمارت SMART جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است. این محصول در بازار کشور حدود ۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۸۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در رتبه دهم تلویزیون لمسی ۶۵ اینچ سی تاچ (seeTouch) مدل TSH65 به چشم می‌خورد. برای خرید این محصول باید ۶۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه کنید. پایین‌تر از این محصول و در رتبه یازدهم تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED65E8GI با قیمتی در حدود ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۶۵ میلیون تومان قرار دارد.

گران ترین تلویزیون های بازار ایران

تلویزیون LED شهاب ۸۶ اینچ مدل 86SH1015k رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است. این محصول در بازار کشور ۶۳ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان قیمت خورده است. در جایگاه سیزدهم نیز تلویزیون LED هوشمند ام جی اس ۸۶ اینچ مدل S86UB9111W قرار گرفته است. این محصول با قیمتی در حدود ۶۲ میلیون ۸۵۰ هزار تومان تا ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 65SJ95000GI سایز ۶۵ اینچ رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید حدود ۶۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه کنید. رتبه پانزدهم نیز به تلویزیون دوو مدل DOLED-65K7000U سایز ۶۵ اینچ اختصاص پیدا کرده است. این محصول در بازار کشور با قیمتی در حدود ۵۸ میلیون تومان تا ۶۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

گران ترین تلویزیون های بازار ایران – ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

نام و مدلقیمت

تلویزیون لمسی جی پلاس (برد هوشمند) ۹۸ اینچی مدل GSB-۹۸JB

۲۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون لمسی ۸۶ اینچ سی تاچ (seeTouch) مدل TSH۸۶

۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فریم لمسی مدل IR مناسب برای تلویزیون های ۴۲ اینچی

۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۶۵ اینچ مدل ۶۵Q۷۷۷۰

از ۹۴,۹۰۰,۰۰۰ تا ۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۸۲NU۸۹۰۰ سایز ۸۲ اینچ

از ۹۱,۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون QLED سامسونگ مشکی نقره ای مدل ۶۵Q۷۸C

از ۸۸,۱۰۰,۰۰۰ تا ۸۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون لمسی ۷۵ اینچ سی تاچ (seeTouch) مدل TSH۷۵

۸۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED۶۵C۸GI سایز ۶۵ اینچ

۷۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۷۵ اینچ مدل Samsung ۷۵NU۸۹۰۰ LED ۴K UHD TV – اسمارت SMART

از ۷۲,۴۰۰,۰۰۰ تا ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون لمسی ۶۵ اینچ سی تاچ (seeTouch) مدل TSH۶۵

۶۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED۶۵E۸GI

از ۶۴,۸۰۰,۰۰۰ تا ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون LED شهاب ۸۶ اینچ مدل ۸۶SH۱۰۱۵k

۶۳,۹۴۵,۰۰۰ تومان

تلویزیون LED هوشمند ام جی اس ۸۶ اینچ مدل S۸۶UB۹۱۱۱W

از ۶۲,۸۵۰,۰۰۰ تا ۶۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۶۵SJ۹۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ

از ۶۰,۷۰۰,۰۰۰ تا ۶۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تلویزیون دوو مدل DOLED-۶۵K۷۰۰۰U سایز ۶۵ اینچ

از ۵۸,۰۰۰,۰۰۰ تا ۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینا همونایی هستن که داعیه حمایت از تولید داخل رو داشتن در حالی که تابلو بود توی سرشون چه نقشه های کثیفی چیده بودن واسه چپاول مردم