پیکاپ فوتون اتوماتیک

پیکاپ فوتون اتوماتیک و 4 محصول جدید دیگر از ایران خودرو دیزل امسال تولید می‌شود

به گفته مدیر عامل ایران خودرو دیزل، این شرکت طی امسال پیکاپ فوتون اتوماتیک و ۴ محصول جدید دیگر را روانه بازار خواهد کرد.

جواد توسلی مهر،‌ مدیرعامل ایران خودرو دیزل، طی جلسه‌ای مشرکت با قطعه سازان خودروهای تجاری گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد اگر تولید ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مرحله اجرایی برسد،‌ برای چهار هزار نفر در ایران خودرو دیزل فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

آغاز تولید پیکاپ فوتون اتوماتیک و ۴ محصول جدید دیگر

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در ادامه با بیان این که تولید خودروهای تجاری طی امسال در مقایسه با سال قبل با افزایش ۳.۵ برابری همراه شده است،‌ از آغاز تولید پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته خبر داد و بیان کرد ایران خودرو دیزل در کنار این محصول ۴ محصول دیگر از جمله اتوبوس برقی،‌ کشنده  آتامان،‌ کامیونت جدید،‌ مینی‌بوس هفت متری و کشنده اتوماتیک را نیز در سال ۱۴۰۱ روانه بازار خواهد کرد.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تأکید بر لزوم همکاری همه جانبه سازندگان برای تولید خودروهای تجاری با کیفیت، عنوان کرد برنامه‌ریزی‌هایی به منظور افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو دیزل انجام شده است که برای تحقق این امر باید کیفیت قطعات دریافتی از تمامی تأمین کنندگان افزایش پیدا کند.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در ادامه با اشاره به وضعیت خودروهای تجاری فرسوده در ناوگان حمل و نقل، عنوان کرد ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان خودروهای نیمه سنگین و سنگین آمادگی کامل دارد.

وی در ادامه با بیان این که ایران خودرو دیزل برنامه‌های مختلفی را به منظور خودکفایی قطعات دیزل و کاهش ارزبری محصولات در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد در برنامه خودکفایی امسال،‌ کاهش ارزبری 4 هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی هدف‌گذاری شده است.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل،‌ انتظارات این شرکت از تأمین کنندگان را رسیدن به اهداف کیفی مطلوب،‌ لزوم سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولید و تأمین به موقع با کیفیت و با قیمت اقتصادی قطعات،‌ عنوان کرد.