انفجار قیمت بیت کوین و اتریوم

انفجار قیمت بیت کوین و اتریوم در راه است؟

به گفته یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، انفجار قیمت بیت کوین و اتریوم در راه است؛ اما چگونه و چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؟

تحلیلگران و کارشناسان زیادی در بازار ارزهای دیجیتال، نظرهای تخصصی و غیر تخصصی می‌دهند. برخی از آنها صرفا به پیش‌بینی غیر واقع‌بینانه می‌پردازند و عده‌ای با تحلیل‌های بنیادی و تکنیکالی سعی دارند معامله‌گران را ترغیب به خرید و فروش کنند. در این میان آقای الکس ماشینسکی که مدیرعامل شرکت سلسیوس است، خبر از رشد بیت کوین و اتریوم داده است.

انفجار قیمت بیت کوین و اتریوم در سال 2022

به گفته وی، قیمت بیت کوین در سال جاری به بالای کانال 60 هزار دلاری صعود خواهد کرد و از طرفی دیگر اتریوم نیز قیمت‌های بالای 4 هزار و 500 دلاری را می‌بیند. گفته‌های ماشینسکی در اجلاس هفته‌ای بلاک چین پاریس در مورد آینده بازار کریپتوکارنسی‌ها بوده و در آن تأکید زیادی روی دو رمز ارز بیت کوین و اتریوم شده است.

انفجار قیمت بیت کوین و اتریوم

در این اجلاس هفتگی، جوزف هال از کوین تلگراف با الکس ماشینسکی در خصوص بازارهای بیت کوین و اتر و آینده و مسیر پیش روی این دو ارز دیجیتال مصاحبه کرد. آن طور که ماشینسکی می‌گوید، بیت کوین در حوالی 30 تا 33 هزار دلار حمایت خیلی خوبی را دریافت کرد.

به عقیده وی، خرید اخیری که ترا از بیت کوین انجام داده باعث شده تا دیگر موسسه‌ها نیز خوشبینانه با مسئله برخورد کنند و حمایت خوبی از آن شود. به اعتقاد مدیرعامل سلسیوس اگر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران خرد هم به این بازی بزرگ ملحق شوند، احتمال پیروزی و صعود بیت کوین زیاد خواهد بود. وی در ادامه توضیح می دهد:

من قطعا فکر می‌کنم که تقاضا اینجاست. بنابراین فکر نمی‌کنم که ما پایین‌تر از سطح قبلی را ببینیم.

انفجار قیمت بیت کوین و اتریوم

گفتنی است که ماشینسکی به مشکلات این مسیر ناهموار نیز اشاره‌ای گذرا داشته است. مدیرعامل شرکت سلسیوس توضیح می‌دهد که اگر روسیه همچنان حملات خود را به اوکراین افزایش دهد، فشار ناشی از آن به بازارهای عمومی تحمیل خواهد شد. از طرف دیگر اگر جنگ را هم کنار بگذاریم، ممکن است که اقدامات فدرال رزرو آمریکا تأثیرات سوء و منفی روی بازار بگذارد.

با وجود تمامی نکات ذکر شده، ماشینسکی شک ندارد که بیت کوین و اتریوم در سال جاری به اهداف مهم و دلپذیری خواهند رسید. او می‌گوید:

رسیدن به اوج قیمتی جدید طول می‌کشد، اما من همچنان انتظار دارم که بیت کوین به بالای کانال 60 هزار دلاری و اتریوم نیز به بالای کانال 4 هزار و 500 دلاری می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*