بررسی ویدیویی گلکسی A53

بررسی ویدیویی گلکسی A53 ؛ میان رده زیبای سامسونگ

اگر برای خرید میان‌رده جذاب سامسونگ، گوشی ای ۵۳ مشتاق شده‌اید، در اینجا با بررسی ویدیویی گلکسی A53 می‌توانید با تمام جوانب این گوشی آشنا شوید.

سری گلکسی A سامسونگ از محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده بازار به شمار می‌روند و گل سرسبد این خانواده نیز A5X است. گوشی‌هایی مقرون به صرفه با ظاهری زیبا که در سال‌های گذشته امکانات و ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. حالا سامسونگ گلکسی A53 را روانه بازار کرده تا جایگزینی برای گلکسی A52 و A52s باشد و در این بررسی ویدیویی خواهیم دید که این گوشی در قیاس با نسل گذشته و سایر گوشی‌های میان رده بازار در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.

گلکسی A53 5G شباهت‌های زیادی به نسل قبل خود دارد، اما نسبت به گلکسی A52s پیشرفت‌هایی را هم به خود دیده است. میان رده جدید سامسونگ از یک باتری بزرگ‌تر بهره می‌برد و با تراشه اختصاصی اگزینوس 1280 همراه شده است. اگزینوس 1280 بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ ساخته شده است و از ۲ هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد.

گلکسی ای 53 از همان طراحی آشنایی برخوردار است که برای اولین بار در گلکسی A52 دیدیم. این طراحی هنوز جذاب و زیبا به نظر می‌رسد و ترکیب بدنه مات گوشی با شیب ملایم بخش دوربین و همچنین رنگ‌ کلی دستگاه این زیبایی را دو چندان کرده است.

بررسی ویدیویی گلکسی A53

گلکسی A53 5G صفحه نمایش خود را از گلکسی A52s گرفته است که آن هم نمایشگر خود را از گلکسی A52 گرفته بود؛ بنابراین سومین بار است که این نمابشگر استفاده می‌شود. با وجود این، به سختی می‌توان از آن ایراد گرفت؛ زیرا هنوز کیفیت فوق‌العاده خوبی دارد. اندازه نمایشگر ۶.۵ اینچی است و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (تراکم ۴۰۵ پیکسل در اینچ) را در نسبت تصویر ۲۰ به ۹ ارائه می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

مقایسه سرعت عملکرد گلکسی A53 5G و گلکسی A52s 5G سامسونگ

سامسونگ از همان ترکیب دوربین عریض، فوق عریض، ماکرو و سنجش عمق گلکسی A52s 5G برای گوشی جدید خود بهره گرفته است. این ترکیب این روزها به استانداردی در میان گوشی‌های میان رده تبدیل شده است؛ اما شرکت کره‌ای تصمیم گرفته با افزایش رزولوشن خود را نسبت به بقیه متمایز جلوه دهد.

بدین ترتیب در دوربین اصلی به جای یک حسگر 48 مگاپیکسلی از یک نمونه 64 مگاپیکسلی استفاده شده است. همچنین برای دوربین فوق عریض نیز به جای حسگر 8 مگاپیکسلی شاهد حضور حسگر 12 مگاپیکسلی هستیم. از طرفی بسیاری از شرکت‌ها به سراغ دو حسگر 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق می‌روند، ولی سامسونگ به سراغ نمونه‌های 5 مگاپیکسلی رفته است. از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم نباید غافل شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*