شماره های رند همراه اول

شماره های رند همراه اول به مناسبت عید فطر عرضه شدند

شماره های رند همراه اول به مناسبت عید فطر عرضه شدند. همراه اول شماره های رند خود را به مدت ۱۰ روز روی سامانه برگزاری مزایده آنلاین قرار داد.

همراه اول از روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مناسبت عید فطر دوره جدید واگذاری شماره های رند خود را مربوط به بهار ۱۴۰۱ آغاز کرد و آنها را روی سامانه مزایده شماره های رند خود قرار داد. گفتنی است واگذاری و اشتراک شماره های رند این اپراتور از طریق برگزاری مزایده برای تمام متقاضیان به شکل اینترنتی در آدرس rond.mci.ir انجام می‌شود.

جزئیات عرضه شماره های رند همراه اول

آن دسته از افرادی که قصد دارند در این مزایده شرکت کنند، می‌بایست دارای شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مزایده باشند و همچنین اطلاعات خواسته شده را به شکل صحیح و شناسنامه‌ای در سامانه وارد کنند. ضمن این که واریز آنلاین رقم ودیعه معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر نیز ضروری است.

گفتنی است برقراری اعتبار زمانی هر مزایده به 2 شرط منوط بوده و باید هر 2 شرط برقرار باشد؛ شرط اول این که زمان قانونی مزایده به پایان برسد که البته این زمان برای هر مزایده متغیر بوده و در زمان آغاز مزایده تعیین خواهد شد. شرط دوم این که از آخرین پیشنهاد قیمت برای یک شماره می‌بایست 8 ساعت بگذرد؛ اگر پیشنهاد جدیدی پیش از پایان مدت زمان مزایده پیشنهاد شود، مدت زمان مزایده برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*