شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت جدید در اردیبهشت 1401 (به تعویق افتاد)

شرکت بهمن موتور شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی را با قیمت جدید در اردیبهشت 1401 اعلام کرد. موعد تحویل و شرایط ثبت نام را در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی بهمن موتور با فرا رسیدن عید سعید فطر از طرح فروش نقدی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی رونمایی کرد. لازم به ذکر است که این طرح از هفته آینده آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند ثبت نام کنند.

به روز رسانی – 12 اردیبهشت 1401

فروش دیگنیتی و فیدلیتی به تعویق افتاد

بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور، فروش دیگنیتی و فیدلیتی به خاطر همزمانی با تعطیلات عید فطر به تعویق افتاده و تاریخ جدید ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد

گفتنی است که طرح فروش نقدی دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی از روز چهارشنبه مورخ 1401/02/14 ساعت 10 صبح الی 16 آغاز می‌شود و تا پایان این مهلت یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت باقی می‌ماند. اطلاعات تکمیلی در ادامه خواهد آمد.

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی

از جمله شرایط لازم برای ثبت نام در طرح فروش نقدی-اعتباری این است که سند خودرو برای یک سال در رهن باقی خواهد ماند و مشتریان نمی‌توانند زودتر از موعد مقرر سند را به هیچ وجه آزاد کنند. در این مرحله نیازی به ارائه چک یا ضامن نیست و موعد فک رهن خرداد ماه سال 1402 خواهد بود. از طرفی مبلغ دو میلیون تومان بابت رهن خودرو از مبلغ خودرو کسر می‌شود.

با این حساب که ثبت نام برای دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی صرفا به صورت اینترنتی خواهد بود، قرار است که خودروی فیدلیتی 5 نفره با قیمت قطعی 844 میلیون تومان و در هفته آخر خرداد ماه به دست متقاضیان برسد. از طرف دیگر علاوه بر فیدلیتی 5 نفره، شاهد عرضه فیدلیتی 7 نفره نیز هستیم که مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغی بیشتر 859 میلیون تومان صاحب این خودرو شوند. قیمت مصوب دیگنیتی نیز 935 میلیون تومان است.