گوشی منعطف

گوشی تاشو هواوی میت XS 2 با یک سوپرایز بزرگ همراه خواهد بود

کمتر از چهار روز دیگر یکی از جذاب‌ترین گوشی های ماه آوریل یعنی میت ایکس اس 2 هواوی معرفی می‌شود. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند گوشی تاشو هواوی میت XS 2 با یک سوپرایز بزرگ همراه است.

شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه که حال و روز خوبی ندارند، معمولا سراغ تولید میان‌رده‌ها و گوشی‌های اقتصادی می‌روند تا اوضاع خود را بهتر کنند. با این حال هواوی، از این روند پیروی نمی‌کند و همچنان گوشی‌هایی گران‌قیمت، لاکچری و گاهی عجیب معرفی و روانه بازار می‌کند. یکی از این گوشی های هواوی، میت Xs 2 است که روز بیست و هشتم ماه آوریل (هشتم اردیبهشت ماه) معرفی می‌شود.

مشخصات هواوی میت ایکس 2

با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی مورد انتظار، اطلاعات جالبی از آن در حال منتشر شدن است. نسل اول این گوشی با وجود جذابیت‌هایش، به هیچ وجه شبیه یک محصول تجاری واقعی نبود و بیشتر، به یک نمونه آزمایشی شباهت داشت. با این حال این روزها با توجه به گزارش‌های منتشر شده، می‌توان گفت هواوی از اشتباهاتش درس گرفته و احتمالا گوشی میت Xs 2، یکی از بهترین گوشی های تاشو بازار باشد.

سوپرایز هواوی در زمان معرفی میت Xs 2، قیمت این گوشی خواهد بود

با این که سامسونگ بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین تولیدکننده گوشی هایی با نمایشگر تاشو است، هواوی باور متفاوتی دارد. مدیرعامل این شرکت چندی پیش اعلام کرد: «با توجه به این که ما در صنعت گوشی های تاشو پیشروترین هستیم، همچنان به بهبود فناوری‌ها و قطعات گوشی‌های خود ادامه خواهیم داد.»

هواوی میت ایکس اس 2

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند شرکت هواوی، گوشی میت Xs 2 را با قیمت 2500 دلاری راهی بازار خواهد کرد. حتی اگر گفته‌های مدیرعامل هواوی درباره بهبود فناوری‌ها و قطعات درست از آب در بیایند، قیمت 2500 دلاری برای یک گوشی تاشو که از سرویس‌های گوگل و سیستم عامل اندروید بهره نمی‌برد، بیش از حد به نظر می‌رسد. جالب است بدانید گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ که یکی از بزرگ‌ترین رقبای میت ایکس اس 2 خواهد بود، در زمان عرضه دارای برچسب قیمت 1800 دلاری در نسخه پایه بود.

چرا با وجود ارزان شدن گوشی های تاشو سامسونگ، میت ایکس اس 2 هواوی با قیمتی بالا عرضه می‌شود؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، انتظار داشتیم شرکت‌های تولیدکننده گوشی های تاشو، قیمت این محصولات را کاهش دهند. سامسونگ تا حدی موفق به انجام این کار شد و گوشی‌های تاشو این شرکت با وجود این که جزو گران‌ترین محصولات بازار هستند، همچنان قیمتی منطقی دارند.

با این حال هواوی شرایط به شدت متفاوتی دارد. این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با تحریم‌های شدید ایالات متحده آمریکا است و زنجیره تولید و تامینش، با مشکلات گوناگونی رو به رو است. این مورد باعث می‌شود هواوی نتواند گوشی تاشو میت Xs 2 را با قیمتی منطقی معرفی و روانه بازار کند.

فروش گوشی هواوی میت ایکس اس

همچنین با توجه به این که این شرکت دیگر مانند گذشته مشتریان بیشماری ندارد، باید از معدود مشتریانش، بیشترین سود ممکن را داشته باشد و انتخاب قیمتی کمتر از 2500 دلار، می‌تواند به ضرر ختم شود. در هر حال باید دید هواوی با معرفی گوشی تاشو میت Xs 2، چه عملکردی را در بازار گوشی های تاشو خواهد داشت.

در گجت نیوز ببینید: جعبه گشایی هواوی میت ایکس ۲ را تماشا کنید

آیا شما حاضر هستید به جای خرید گلکسی زد فولد 3 سامسونگ، سراغ میت ایکس اس 2 هواوی با قیمت 2500 دلاری بروید؟ نظر خود را با گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*