متن چت ایلان ماسک با بیل گیتس لو رفت؛ گم شو!

متن چت ایلان ماسک با بیل گیتس لو رفت؛ گم شو!

ظاهرا تصمیم بیل گیتس مبنی بر قرار دادن 500 میلیون دلار از سهام تسلا در موقعیت فروش، خون ماسک را در مکالمه چت با وی به جوش آورده است!

اخیرا یک افشاگر با نام مستعار WholeMarsBlog، مجموعه مکالماتی که میان ایلان ماسک و بنیان‌گذار مایکروسافت، بیل گیتس در قالب چت انجام شده را منتشر کرده است. این منبع ادعا کرده که موضوع اصلی چت، در ارتباط با یک رویداد خیریه به رهبری گیتس بوده؛ اما در خلال آن، ماسک بیل گیتس را به‌دلیل رفتار اخیر وی در ارتباط با فروش سهام تسلا، مورد تمسخر قرار داده است.

گفتنی است که شخص ایلان ماسک، صحت این چت‌ها را تایید کرده است. او هم‌چنین علیرغم انتشار متن چت در نیویورک تایمز، ادعا کرده که محتویات مکالمه را برای این نشریه ارسال نکرده و آنها احتمالا مطالب را از منبع دیگری دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل تسلا در ارتباط با بخشی از این چت، توضیح داد که در خلال مصاحبه TED، از چند نفر شنیده که بیل گیتس مبلغی به ارزش 500 میلیون دلار از سهام تسلا را در موقعیت فروش قرار داده است. وی پس از مشورت با مشاوران خود، از صحت این ادعا مطمئن شد. با توجه به اسکرین‌شات‌ها، این دو میلیارد ابتدا در مورد اقدامات بشردوستانه برای بحران تغییرات اقلیمی گفتگو کردند.

متن چت ایلان ماسک با بیل گیتس لو رفت؛ گم شو!

با این‌حال، ماسک به‎‌طور ناگهانی از گیتس پرسید که آیا او هم‌چنان در موقعیت فروش 500 میلیون دلاری از سهام تسلا قرار دارد؟ وقتی گیتس این احتمال را تایید کرد، ماسک نیز صراحتا پیشنهاد بنیان‌گذار مایکروسافت را رد کرد و با یک ایموجی “مادر و پسر” به گیتس طعنه زد.

همان‌طور که می‌دانیم، ماسک در ارتباط با ناکامی‌ها و نقایص کار خود بسیار محتاط عمل می‌کند و به سخنرانی‌های محافظه‌کارانه در مورد موقعیت شرکت خود مشهور است. البته بسیاری از مردم نیز ثروتمندترین مرد جهان را به‌عنوان “مرد جنگ” می‌شناسند. زمانی‌که تسلا در سال‌های 2017-2018 در حال توسعه سلطه مالی خود بود، ماسک به‌تنهایی جنگی حماسی را علیه فروشندگان کوتاه‌مدتی سهام شرکت خود به‌راه انداخت.

با این‌وجود، گذر زمان و رشد خیره‌کننده سهام تسلا نشان داد که هیچ‌یک از نوسان‌گیران و سهام‌داران کوتاه مدت این شرکت، در پایان به رستگاری نرسیدند. ارزش بازار تسلا اکنون به بیش از یک تریلیون دلار رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*