فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022

فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022؛ بدشانسی شاهزاده موناکو در روز بارانی امیلیا رومانیا و رستگاری ردبولی‌ها + ویدیو

فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022 در حالی با برتری راننده‌های ردبول به پایان رسید که چارلز لکلرک جوان یکی از بدشانس‌ترین روزهای خود را سپری کرد.

با بهبودهای فراری در فصل 2022، همه‌ی ما منتظر رقابت فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022 بودیم تا پیروزی‌ اسب زرد ایتالیایی را در پیستی که یادگار انزو فراری فقید است، مشاهده کنیم اما فرمول یک اصلا قابل پیش بینی نیست!

این مسابقه، اولین اسپرینت ریس فصل 2022 را هم به همراه داشت که با برتری مکس ورشتپن به پایان رسید. اسپرینت ریس، نوع جدیدی از فرمت رده بندی خودروها برای استارت مسابقه اصلی است که معمولا 3/1 مسابقه اصلی به طول می‌انجامد. مکس ورشتپن هم در یک رقابت 23 دوری از اسپرینت ریس امیلیا رومانیا، توانست رده‌ی اول استارت مسابقه‌ی اصلی و 8 امتیاز شیرین را کسب کند. در ابتدا اجازه دهید به سراغ مهم‌ترین صجنه این مسابقه برویم و آن را تماشا کنیم.

نگاهی به فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022

فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022

لحظه اسپین شدن چارلز لکلرک؛ راننده پیشتاز تیم فراری در دورهای آخر

به نظر می‌رسد که مرسدس‌ها هنوز در پیدا کردن ستاپ اصلی خودرو خود مشکل دارند و امروز بدون شک، روز کم فروغ اشتوتگارتی‌ها بود.

تصادف ابتدایی کارلوس ساینز از تیم فراری در همان ابتدای مسابقه، امیدهای ایتالیایی‌ها را به ناامیدی تبدیل کرد و لکلرک مجبور شد تا تک و تنها، یک رقابت 63 دوری را به پایان برساند.

فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022

جدول رده‌های 1 تا 10 در فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022

اما چارلز لکلرک، شاهزاده موناکو، تا دور 54 در رده سوم کار خود را دنبال می‌کرد و در DRS سرجیو پرز، دیگر راننده ردبول قرار داشت. در اینجای کار، لکلرک یک فاصله‌ی 13 ثانیه‌ای را با لیدر مسابقه یعنی مکس ورشتپن تجربه می‌کرد و اگر از سد پرز می‌گذشت، شاید شانس کسب مقام اول را هم داشت! اما فشار زیاد بر روی راننده جوان فراری و پیست تقریبا خیس ایمولا، با لکلرک نامهربان بود و او در دور 54 رقابت، اسپین شد و به دور خودش چرخید و به رده 8 رقابت رفت.

فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022

تصادف دنیل ریکاردو از تیم مک لارن با کارلوس ساینز از تیم فراری که به DNS شدن ساینز منجر شد.

به این ترتیب مکس ورشتپن و سرجیو پرز از تیم ردبول توانستند تا گرندپری ایتالیا را با یک «یک – دو» زیبا به پایان برسانند و لندو نوریس از تیم مک لارن هم موفق شد که با کسب مقام سوم، به روی سکو برود. همچنین یک امتیازِ سریع‌ترین دور رقابت هم به مکس ورشتپن رسید. هملیتون هم که از ابتدای مسابقه، پشت‌ خودروهای هاس و آلفاتاوری گیر کرده بود، به مقامی بهتر از 13 نرسید.

در ادامه می‌توانید جدول رده بندی رانندگی در رقابت فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022 را به همراه زمان‌های آن‌ها مشاهده کنید.

فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022

جدول امتیاز رانندگان در پایان رقابت فرمول یک 2022 ایمولا ایتالیا

فرمول یک ایمولا ایتالیا 2022

جدول رده بندی و فاصله زمانی رانندگان با یکدیگر در پایان رقابت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*