تماشا کنید : اولین ویدیو از گوشی اندرویدی بلک بری ونیز

مدت زیادی است که شایعات ، مشخصات و تصاویری از اولین گوشی اندرویدی بلک بری با نام بلک بری ونیز ( BlackBerry Venice ) منتشر می گردد و طرفداران این برند بی صبرانه منتشر رونمایی از این محصول می باشند.امروز ویدیو از گوشی اندرویدی بلک بری ونیز منتشر شده که ضمن تایید تمام اخبار و تصاویر قبلی ، اطلاعاتی تازه از این گوشی را به ما نسان می دهد.

گفته می شود که بلک بری دز نخستین گوشی اندرویدی تاریخ کمپانی خود ،  از یک صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی بهره گرفته است. براساس گزارش وب‌سایت Android Authority، شرکت بلک‌بری در گوشی ونیز از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که در آن یک پردازنده با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز قرار دارد، برای تامین توان پردازشی استفاده کرده است. همچنین در این محصول ۳ گیگابایت رم و یک دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی این گوشی که پیش از این هم شایعه‌های زیادی در مورد آن شنیده شده بود، وجود یک صفحه‌کلید فیزیکی در آن است.همان‌طور که در این ویدیو هم مشاهده می‌کنید کاربران می‌توانند با بالا بردن صفحه‌نمایش این محصول به صفحه‌کلید فیزیکی دسترسی داشته باشند.

همانطور که دیدید ، در این ویدیو برخی از جزییات سخت‌افزاری و ویژگی‌های گوشی بلک‌بری ونیز که پیش از این احتمال استفاده از آن‌ها وجود داشت، تایید می‌شود. براساس این ویدیو ف بلک بری ونیز قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را دارد. همچنین شرکت سازنده در قسمت پایینی این گوشی بلندگوهایی قرار داده است.در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه‌ی گوشی بلک‌بری ونیز منتشر نشده است.

منبع:androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی جالبیه .اگه جنس بدنش هم محکم باشه دیگه حرف نداره.صفحه کلید فیزیکی بعضی وقتا واقعا لازمه.

  2. خدایا صبر .مهندس میشه راهنمایی بفرمایید از چه سیستم عاملی استفاده میکرد حتمآ از جاوا یاios استفاده میکرد بیتر بود

  3. کاشکی از اندروید استفاده نمیکرد..