هواوی برند HI NOVA

برند HI NOVA، راه حل هواوی برای دور زدن تحریم آمریکا است

تحریم‌ های آمریکا ضربه شدیدی به کسب و کار هواوی زده است. به همین خاطر هواوی برند HI NOVA را سپر خود برای دور زدن تحریم‌ها خواهد کرد.

اگرچه هواوی جایگاه سابق خود را در بازارهای جهانی ندارد و تحریم های آمریکا تاثیر شدیدی روی کسب و کار این شرکت گذاشته‌اند، ولی شرکت چینی هنوز قصد تسلیم شدن ندارد. برند HI NOVA جدیدترین راهکار هواوی برای دور زدن تحریم‌ها است.

بازگشت هواوی به بازار گوشی‌های هوشمند با برند HI NOVA

هواوی برند HI NOVA

تحریم‌ های آمریکا تمامی زیر مجموعه‌های هواوی را در بر می‌گرفتند و به همین خاطر این شرکت مجبور شد آنر را بفروشد تا مانع از سقوط کامل آن همراه با بقیه مجموعه شود. حالا چینی‌ها برای ماندن در بازار گوشی‌های هوشمند به سراغ برند HI NOVA رفته‌اند.

این برند که در سال 2021 کار خود را آغاز کرد، به شرکت دولتی China Post تعلق دارد و ناگهان شروع به عرضه گوشی‌های هوشمند خود به بازار کرده است. جالب اینجاست که این گوشی‌ها شباهت فوق‌العاده زیادی به سری Nova هواوی دارند.

هواوی برند HI NOVA

با توجه به قرارداری که هواوی و China Post برای همکاری‌های بیشتر در سال 2019 امضا کردند، می‌توان گفت که توسعه، طراحی و تولید این گوشی‌ها بر عهده هواوی قرار دارد و China Post فقط وظیفه خرید قطعات مورد نیاز را بر عهده دارد. هواوی از خرید تراشه‌های 5G و نصب آخرین نسخه از اندروید به همراه سرویس‌های گوگل منع شده است؛ اما حالا با گوشی‌های HI NOVA این مشکل وجود خارجی ندارد.

هواوی برند HI NOVA

نتیجه همکاری مشترک این دو شرکت را نیز به خوبی می‌توان در گوشی HI NOVA 9 Pro مشاهده کرد. این گوشی عملا همان هواوی نوا 9 پرو است که از نسخه 5G تراشه اسنپدراگون 778G بهره می‌برد و از نظر طراحی و مشخصات هیچ تفاوتی با دستگاه ساخت هواوی ندارد.

در حال حاضر گوشی‌های برند HI NOVA فقط در بازار چین عرضه می‌شوند؛ اما کارشناسان انتظار دارند که هواوی برای بازپس‌گیری سهم خود از بازار جهانی، نسبت به عرضه آنها در کشورهای دیگر نیز اقدام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*