ساعت هوشمند پوکو واچ

ساعت هوشمند پوکو واچ به همراه ایرباد پوکو بادز پرو معرفی شد

برند گیمینگ شیائومی با دست پر در رویداد امروز خود حاضر شد. پوکو علاوه بر گوشی F4 GT، از ساعت هوشمند پوکو واچ – Poco Watch و ایرباد جدید پوکو بادز پرو هم رونمایی کرد.

طراحی تازه‌ترین ایرباد وایرلس پوکو، حاصل همکاری این برند با سازندگان بازی پرطرفدار گنشین ایمپکت است و به همین دلیل، Poco Buds Pro Genshin Impact Edition نام دارد. اما بد نیست ابتدا با نخستین ساعت هوشمند آن، پوکو واچ آشنا شوید.

ساعت هوشمند پوکو واچ

این گجت یک صفحه نمایش آمولد 1.6 اینچی با رزولوشن 360 در 320 پیکسل و ساختار سبُک پلاستیکی دارد. وزن پوکو واچ بیشتر از 31 گرم نیست و دارای قابلیت‌های استاندارد سلامت‌سنجی و فیتنس است که می‌توانیم به نظارت روی ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون و 100 حالت ورزشی اشاره کنیم.

یک ماژول داخلی GPS هم دارد و تا فشار 5 اتمسفر، نسبت به آب مقاومت نشان می‌دهد. پوکو دوام باتری این ساعت هوشمند را پس از هر بار شارژ، 14 روز با استفاده متعادل عنوان کرده است.

فروش پوکو واچ از همین هفته با قیمت 79 یورو آغاز خواهد شد.

پوکو بادز پرو گنشین ایمپکت ادیشن

بادها و کیس شارژ این گجت، قرمز رنگ با رگه‌های طلایی است و طرح زیبایی از برگ شبدر، روی آن‌ها خودنمایی می‌کند. این ایرباد بی‌سیم پوکو از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال دوگانه دارد. همچنین حذف نویز فعال آن، می‌تواند سروصدای محیط را تا 35 دسی‌بل کاهش دهد.

ترکیب مدت  شارژدهی بادها و کیس شارژ، به 28 ساعت می‌رسد. برای شارژ کردن آن می‌توانید از درگاه USB-C یا هر شارژ وایرلس تحت استاندارد Qi استفاده کنید.

پوکو بادز پرو گنشین ایمپکت در تاریخ 28 آوریل (هشتم اردیبهشت)، با قیمت 69 یورو از طریق پلتفرم‌های فروش آنلاین، عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*