رابط کاربری MIUI 13.5 و ColorOS 13

رابط کاربری MIUI 13.5 و ColorOS 13 بر اساس اندروید 13 در حال آماده شدن هستند

ظاهراً دو رابط کاربری MIUI 13.5 شیائومی و ColorOS 13 اوپو بر اساس اندروید 13 در حال توسعه هستند و به زودی عرضه می‌شوند.

به گزارش DCS رابط‌های کاربری MIUI 13.5 و ColorOS 13 بر اساس اندروید 13 در حال توسعه هستند و حدس و گمان‌هایی مبنی بر دسترسی به آن‌ها تا 2 ماه دیگر وجود دارد. بلاگر محبوب حوزه تکنولوژی در شبکه اجتماعی ویبو، DCS معتقد است که نسل جدید ColorOS در نیمه دوم سال میلادی جاری در دسترس قرار می‌گیرد.

در مورد رابط کاربری شیائومی هم در حال حاضر چهار ماه از عرضه MIUI 13 گذشته و انتظار می‌رود نسل بعدی رابط کاربری اختصاصی شیائومی در حال توسعه باشد. اخیرا لوگوی جدید MIUI 13.5 فاش شده و شایعات حاکی از آن است که رابط کاربری جدید شیائومی احتمالا زودتر از آنچه انتظار می‌رود عرضه خواهد شد.

تغییر لوگو در رابط کاربری MIUI

لوگوی جدید MIUI 13.5 در کد رسمی شیائومی یافته شده و تغییرات ظاهری اندکی با لوگوی MIUI 13 دارد. اصلی‌ترین تفاوت مربوط به حذف اسلش عدد 3 است که سبب شده هم مانند 3 و هم مانند 5 به نظر‌ برسد و برخی می‌گویند این نشانه‌ای برای نمایش 13.5 در عدد نسخه رابط کاربری جدید است که یک به‌روزرسانی کوچک بین MIUI 13 و MIUI 14 محسوب می‌شود.

رابط کاربری MIUI 13.5 و ColorOS 13

لوگوی جدید MIUI 13.5 شیک‌تر و مدرن‌تر است و شکل ساده آن نیز می‌تواند می‌تواند رابط جدید را بهتر نشان دهد. عدد 1 در لوگوی جدید اصلاح شده و عدد 3 نیز همانطور که گفتیم به نحوی طراحی شده تا هم نشانه‌ 3 باشد و هم 5 که به طور ضمنی به 13.5 اشاره دارد.

به علاوه رنگ‌ها در لوگوی جدید با رنگ‌های لوگوی MIUI 13 متفاوت است و در شرایطی که در MIUI 13 سایه‌های بیشتری از رنگ‌های صورتی، زرد و نارنجی وجود داشت، در لوگوی MIUI 13.5 رنگ‌های بنفش و آبی مشابه با لوگوی MIUI 11 بیشتر به چشم می‌خورند و این شاید از بازگشت برخی ویژگی‌های خاص حکایت داشته باشد.

هر دو رابط کاربری MIUI 13.5 و ColorOS 13 بر اساس اندروید 13 توسعه خواهند یافت که بنابر برنامه گوگل اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان آن چند هفته‌ای است در گوشی‌های پیکسل در دسترس است.

با وجود این در حال حاضر ما با ارائه نسخه پایدار فاصله زیادی داریم و بنابر آخرین خبرها احتمالا نسخه نهایی اندروید 13 در پایان سال 2022 وارد می‌شود.

پس از Google I/O 2022، غول آمریکایی باید اولین نسخه‌های بتا اندروید 13 را روی گوشی‌های پیکسل خود در دسترس قرار دهد و سایر تولیدکنندگان نیز باید دستگاه‌های خود را سازگار کنند. طبیعتا تنها مدل‌های سطح بالای تولیدکنندگان واجد شرایط خواهند بود و به طور خاص می‌توان به گلکسی اس 22، وان‌پلاس 10 پرو و شیائومی 12 اشاره کرد. با وجود این سازندگان باید نسخه نهایی را همزمان با پایان سال برای بسیاری دیگر دستگاه‌های جدید خود نیز عرضه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*