تلویزیون های سامسونگ

با لوازم جانبی اختصاصی تلویزیون های سامسونگ آشنا شوید

تلویزیون های سامسونگ از لوازم جانبی اختصاصی متعددی بهره می‌برند تا کاربران بتوانند به کمک آنها محتواهای خود را راحت‌تر از قبل تماشا کنند. در ادامه با مهم‌ترین لوازم جانبی تلویزیون های سامسونگ آشنا می‌شویم.

لوازم جانبی با وجود اندازه کوچک و طراحی ساده خود می‌توانند در زندگی کاربران تحولی بزرگ به وجود آورده و به خوبی به نیاز آنها پاسخ دهند. لوازم جانبی تلویزیون نیز یکی از همین ابزارهای به ظاهر ساده محسوب می‌شوند که قادرند تجربه تماشای تلویزیون را برای کاربران ارتقا دهند. از قابلیت‌های مهم این ابزارهای جانبی می‌توان به ادغام کابل‌های بلند و بزرگ اطراف تلویزیون، تغییر حالت دستگاه از افقی به شکل عمودی و اضافه کردن قابلیت حمل تلویزیون اشاره کرد. در ادامه با بهترین لوازم جانبی تلویزیون های سامسونگ که به شکل اختصاصی توسط این شرکت کره‌ای طراحی شدند آشنا خواهیم شد.

معرفی با لوازم جانبی اختصاصی تلویزیون های سامسونگ

پایه چرخان خودکار

تلویزیون های سامسونگ

طی سال‌های گذشته با توسعه دوربین گوشی های هوشمند بسیاری از کاربران به ضبط ویدیوهای عمودی روی آوردند که مشاهده این ویدیوها در صفحه نمایش چند اینچی گوشی بسیار مناسب است، اما کاربران برای تماشا این ویدیوها در تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ با مشکل دچار می‌شوند. از این رو برای نمایش بهتر این ویدیوها باید تلویزیون را در حالت عمودی قرار دارد.

تلویزیون های سامسونگ

در همین راستا سامسونگ با طراحی یک پایه چرخان خودکار برای سری تلویزیون‌های Neo QLED و The Frame توانسته این مشکل را برطرف سازد؛ به گونه‌ای که با فشردن یک دکمه می‌توان تلویزیون را چرخاند.

تلویزیون های سامسونگ

از این پایه چرخان خودکار برای نصب دیواری تلویزیون نیز می‌توان استفاده کرد تا کاربر بتواند محتوا را به همان شکل که ضبط شده مشاهده کند. در واقع کاربران برای استفاده از این قابلیت باید گزینه Rotation در کنترل از راه دور تلویزیون را فشار دهد تا تلویزیون از حالت افقی به عمودی یا بالعکس تغییر پیدا کند. کاربران در حالت عمودی نیز قادرند از قابلیت‌های اشتراک تصویر Mirroring و Casting استفاده کنند.

پایه دیواری منعطف

تلویزیون های سامسونگ

کاربران در خانه‌هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند، از راهکار نصب دیواری تلویزیون‌ها استفاده می‌کنند. البته در گذشته استفاده از این راهکار باعث می‌شد تا دستگاه‌ها در حالت ثابت قرار بگیرد و دیگر امکان چرخش آنها وجود نداشته باشد.

در همین راستا پایه دیواری Full Motion به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی تلویزیون های سامسونگ می‌تواند این مشکلات را برطرف سازد؛ به گونه‌ای که پس از نصب تلویزیون روی دیوار همچنان می‌توان آن را به سمت بالا، پایین، چپ یا راست چرخاند تا کاربران بتوانند محتوا را در زوایای دلخواه خود مشاهده کنند.

پایه Full Motion سامسونگ از طراحی باریکی بهره می‌برد و با قرارگیری بین دیوار و تلویزیون باعث می‌شود کاربران بتواند پس از نصب تلویزیون روی دیوار همچنان آنها را به هر سمتی که بخواهند بچرخانند.

ادغام کابل‌ها در یک سیم

تلویزیون های سامسونگ

وجود کابل‌ها و سیم‌های بزرگ و در هم ریخته در کنار تلویزیون باعث ایجاد نمای ناخوشایندی خواهند شد. همچنین کاربران هنگام تمیز کردن خانه برای مرتب کردن این کابل‌ها با چالش‌های متعددی مواجه می‌شوند. در همین راستا تلویزیون های جدید Neo QLED سامسونگ با کابل یکپارچه One Connect و قابلیت Slim One Connect box توانسته این مشکلات را به شکل کامل برطرف سازد. در واقع در سری جدید تلویزیون های سامسونگ تمام کابل‌ها در یک سیم و درون یک جعبه ویژه قرار می‌گیرند تا در اطراف تلویزیون نمای زیبایی را به وجود آورند.

تبدیل تلویزیون به اثر هنری

تلویزیون های سامسونگ

سامسونگ تلویزیون های سری The Frame را به گونه‌ای طراحی کرده است تا پس از خاموش شدن بتوان آن را به یک قاب عکس یا اثر هنری جذاب تبدیل کرد. همچنین کاربران می‌توانند نقاشی‌ها یا تصاویر مورد علاقه خود را به کمک این تلویزیون در خانه خود به نمایش بگذارند.

تلویزیون های سامسونگ

این سری از تلویزیون های سامسونگ از حاشیه باریکی بهره می‌برند و در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه شدند تا کاربران بتوانند آنها را طبق سلیقه خود سفارش دهند. این تلویزیون‌ها از قابلیت نصب دیواری بدون فاصله نیز بهره می‌برند؛ یعنی می‌توان آنها را همانند یک قاب عکس یا ساعت دیواری مماس با دیوار نصب کرد. این تلویزیون به کمک پایه دیواری Slim Fit به گونه‌ای روی دیوار نصب می‌شود تا بتوان در اتاق فضای یکپارچه‌ای را به وجود آورد. ضمن این که به کمک پایه Floor Stand می‌توان آن را به جای دیوار روی سطوح مختلف قرار داد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*