حذف دائمی اکانت توییتر

چگونه اکانت توییتر خود را برای همیشه حذف کنیم؟

آیا از Twitter خسته شده‌اید و نمی‌خواهید دیگر در آن فعالیت کنید؟ در اینجا نحوه حذف کردن دائمی اکانت کاربری توییتر – Twitter را به شما خواهیم آموخت.

چه به خاطر نزاع‌ها و جر و بحث‌های آنلاین باشد و چه به خاطر کاهش تاثیرات منفی زندگی تماما دیجیتالی، ممکن است شما مایل به حذف دائم حساب توییتر خود باشید. اما چگونه حساب توییتر خود را برای همیشه حذف کنیم؟

نحوه حذف دائمی اکانت توییتر

 

حذف دائمی توییتر مستلزم گذر از فرایندی چندمرحله‌ای است و از آنجایی که ممکن است این کار کمی پیچیده به نظر برسد ما یک راهنمای گام به گام برای حذف اکانت توییتر آماده کرده‌ایم.

چگونه اکانت توییتر خود را برای همیشه حذف کنیم

در درجه اول و پیش از اینکه بتوانید حساب توییتر خود را برای همیشه حذف کنید باید آن را غیرفعال کنید و 30 روز منتظر حذف نهایی آن باشید. این اقدام به لحاظ نظری برای جلوگیری از اقدامات عجولانه در حذف حساب کاربری و پشیمانی‌های بعدی افراد است. اما در هر حال برای غیر فعال کردن حساب کاربری توییتر باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در برنامه از منوی سمت چپ گزینه Settings and privacy را انتخاب کنید.
  • سپس در بخش بعدی روی Your account و بعد از آن Deactivate your account ضربه بزنید.
  • در اینجا اطلاعات به نمایش درآمده را بخوانید و در صورت اطمینان گزینه Deactivate را انتخاب کنید.
  • سپس رمز عبور حساب خود را وارد کرده و بار دیگر گزینه Deactivate را انتخاب کنید.

این فرایند حساب کاربری شما را در مرحله غیرفعال بودن قرار می‌دهد و خبر خوب اینکه نیاز به هیچ کار دیگری نیست و اگر تا 30 روز به هیچ وجه وارد حساب کاربری خود نشوید، حساب به طور خودکار حذف می‌شود.

نکته مهم اینکه در صورتی که قصد دارید از ایمیلی که با آن حساب توییتر خود را ثبت کرده‌اید برای حساب توییتر دیگری استفاده کنید، حتما باید قبل از فرایند غیرفعال‌سازی حساب از طریق بخش تنظیمات آن را تغییر دهید چراکه در غیر این صورت و بعد از حذف حساب، ایمیل شما هم با حساب حذف شده قفل می‌شود و دیگر برای توییتر قابل استفاده نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*