گوشی A04s سامسونگ

طراحی گوشی A04s سامسونگ را در این تصاویر ببینید

تصاویر رندر گوشی A04s سامسونگ منتشر شده که طراحی آن را فاش می‌کند. به علاوه مشخصات فنی و قیمت گلکسی ای ۰۴ اس سامسونگ را هم ببینید.

به رونمایی از گوشی A04s سامسونگ نزدیک می‌شویم؛ بنابراین تعجبی ندارد که شاهد درز رندرهای جدیدی از آن به بیرون هستیم. محصولی که نسبت به نسل گذشته خودش خیلی متفاوت به نظر نمی‌رسد.

یکی از افشاگران که با نام OnLeaks فعالیت می‌کند، می‌گوید که ابعاد این گوشی برابر با ۱۶۴.۵ در ۷۶.۵ در ۹.۱۸ میلی‌متر است. این افزایش ابعاد ۱ میلی‌متری در مقایسه با مدل A03s را نشان می‌دهد. با این حال نمایشگر آن همچنان ۶.۵ اینچی با وضوح +HD باقی خواهد ماند.

گوشی A04s سامسونگ

قاب پشتی گلکسی A04s طراحی جدیدی را به خودش دیده است. کما فی سابق شاهد حضور دوربین سه‌گانه‌ای روی قاب پشتی این گوشی خواهیم بود؛ هرچند جزئیات این سنسورها مشخص نیست. هیچ برآمدگی دوربینی در اینجا وجود ندارد و مثل گوشی S22 Ultra، دور سنسورها حلقه باریکی قرار گرفته تا دوربین‌ها را برای حفظ امنیت هرچه بیشترشان تا حدودی از قاب جدا کند. البته که انتظار نداریم عملکرد این دوربین‌ها مثل مدل اولترا باشد!

گوشی A04s سامسونگ

در سایر موارد گلکسی ای ۰۴ اس یک گوشی معمولی است که جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک حسگر اثر انگشت جانبی زیر کلید پاور و احتمال ماژول ترکیبی کارت حافظه microSD + سیم کارت را ارائه می‌کند. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی احتمالی گوشی A04s سامسونگ خواهیم انداخت.

مشخصات فنی احتمالی گوشی A04s سامسونگ

یک نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD با نرخ تازه‌سازی استاندارد ۶۰ هرتزی، چیپست Helio P35، دوربین سه‌گانه ۱۳+۲+۲ مگاپیکسلی پشتی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و همچنین یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۵ واتی مشخصات فنی گوشی Galaxy A04s را تشکیل می‌دهند. گوشی موبایل ارزان سامسونگ قرار است با قیمت ۱۵۵ دلاری وارد بازار شود. سامسونگ به زودی از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*