پوکو M4 5G

مشخصات گوشی شیائومی پوکو M4 5G لو رفت

اولین تصاویر گوشی پوکو M4 5G به همراه برخی از مشخصات فنی اصلی آن فاش شد. پوکو ام ۴ فایوجی، همان گوشی ردمی ۱۰ فایوجی شیائومی خواهد بود.

شیائومی همچنان به تولید و تکمیل گوشی‌های برند پوکو خود ادامه می‌دهد و به زودی یک عضو جدید از سری M این برند معرفی خواهد شد. مثل دیگر محصولات این برند، این یکی هم نسخه بازسازی شده از یکی از گوشی‌های فعلی شیائومی است که با کمی تغییرات وارد بازارهای جهانی خواهد شد. این گوشی قرار است نسخه بازسازی شده از گوشی ردمی ۱۰ 5G باشد.

پوکو M4 5G همان گوشی ردمی ۱۰ 5G با طراحی متفاوت

عکس‌هایی که به تازگی از گوشی پوکو M4 5G فاش شده، یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی (نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی) را روی آن نشان می‌دهند. این مشکلات شبیه به نسخه پرو همین گوشی است، ولی این یکی از چیپست رده پایین‌تر مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ به جای مدل ۸۱۰ قدرت خواهد گرفت.

در بخش دوربین هم شباهت زیادی بین این دو وجود دارد. این شامل سنسور اصلی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود، ولی سنسور اولترا واید از روی آن حذف شده و جای خودش را به یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق داده است. در جلوی این گوشی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سلفی حضور دارد که در مقایسه با برادر گران قیمت‌تر خودش (که به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز است) ارتقا پیدا کرده است.

یک دیگر از پیشرفت‌های این گوشی در مقایسه با مدل ردمی، گواهی ضد آب IP52 است. هرچند این گواهی به شما اجازه شیرجه زدن با گوشی به داخل آب را نمی‌دهد، اما حداقل می‌تواند جلوی خیس شدن اتفاقی گوشی بر اثر پاشیدن آب را بگیرد. گوشی پوکو M4 5G همچنین وزن ۲۰۰ گرمی داشته و از طراحی نام آشنای دیگر محصولات این برند با ماژول دوربین که عرض کاملی دارد، بهره می‌برد.

اما در زمینه باتری و فناوری شارژ این گوشی کاملاً شبیه به گوشی ردمی ۱۰ 5G است. این به معنای یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است. از آنجا که پوکو اوایل هفته‌ای که گذشت گوشی پوکو F4 GT را معرفی کرده، بنابراین انتظار نمی‌رود در این هفته گوشی جدید پوکو معرفی شود. ولی تا رونمایی از آن زمان زیادی باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*