سامسونگ گلکسی ام 31 اس

آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 برای گلکسی M31s سامسونگ منتشر شد

چندی پیش اخباری درباره انتشار آپدیت اندروید 12 گلکسی ام 31 اس منتشر شد. سرانجام امروز، آپدیت اندروید 12 و One UI 4.1 برای گلکسی M31s سامسونگ برای برخی از کاربران منتشر شده است.

طبق گزارشی که چندی پیش منتشر شد، اندروید 12 یکی از پرباگ‌ترین نسخه‌های سیستم عامل اندروید در سال‌های اخیر است. برخی از کاربران گوشی های سامسونگ به دلیل مشکلات زیاد از این آپدیت راضی نبودند. بسیاری از مشکلات اندروید 12 در نسخه 4.0 وان یو آی وجود داشتند و One UI 4.1 بسیاری از این مشکلات را حل کرد. خبر خوب برای کاربران گوشی میانرده گلکسی M31s این است که در روزهای آینده، کاربران این مدل می‌توانند آپدیت وان یو آی 4.1 که نسخه کم‌باگ‌تری است را بر پایه اندروید 12 دریافت کنند.

آپدیت اندروید 12 و وان یو آی 4.1 گوشی گلکسی M31s

گوشی گلکسی ام 31 اس سامسونگ جزو میان‌رده‌های نسبتا قدیمی سامسونگ است که حالا آپدیت اندروید 12 را دریافت می‌کند. این گوشی در سال 2020 میلادی و با اندروید 12 معرفی و روانه بازار شد. بروزرسانی اندروید 12 گوشی گلکسی ام 31 اس سامسونگ احتمالا آخرین بروزرسانی بزرگ سیستم عامل این گوشی اندرویدی باشد. با این که سامسونگ این روزها برای گوشی‌هایش سه آپدیت بزرگ اندروید منتشر می‌کند، در گذشته تنها دو بروزرسانی اندروید برای گوشی‌هایش منتشر می‌کرد و گلکسی ام 31 اس هم از این قاعده پیروی می‌کند.

به روز رسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G

آپدیت اندروید 12 گوشی گلکسی ام 31 اس سامسونگ با پچ امنیتی ماه مارس و وان یو آی 4.1 همراه شده است. این آپدیت دارای شماره سریال M317FXXU3DVD4 در کشور روسیه است و به مرور برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

همان طور که می‌دانید، آپدیت های OTA به مرور برای تمام کاربران منتشر می‌شوند و ممکن است انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی M31s سامسونگ تا هفته‌های آینده برای گوشی‌های تمام کاربران منتشر شود. برای بررسی بیشتر می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی خود، روی گزینه Software Update بزنید و انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی ام 31 اس را بررسی کنید. بهتر است پیش از بروزرسانی از شارژ کافی گوشی خود مطمئن شوید تا  در پروسه بروزرسانی مشکلی به وجود نیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*