وان پلاس 10R

وان پلاس 10R با سرعت شارژ خیره کننده 150 واتی معرفی شد

گوشی پرچمدار OnePlus 10R معرفی شد. از مشخصات فوق‌العاده وان پلاس 10R می‌توان به شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی، پردازنده قدرتمند مدیاتک و نمایشگر با نرخ نمونه‌برداری لمسی بالا اشاره کرد.

سرانجام پس از ماه‌ها شایعه، وان پلاس از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. این گوشی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8100 Max بهره می‌برد و همانند ریلمی GT Neo 3 با شارژ سریع ۱۵۰ وات همراه شده است.

مشخصات و امکانات وان پلاس 10R

وان پلاس 10R

در بدنه جلویی این گوشی یک پنل ۶.۷ اینچی امولد دیده می‌شود که قادر است رزولوشن FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه کند. نرخ نمونه‌برداری لمسی این نمایشگر نیز ۷۳۰ هرتز است. همچنین در حفره مرکزی بخش بالایی نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. برای القای حس یک گوشی پریمیوم، وان پلاس حسگر اثر انگشت را نیز به زیر نمایشگر برده است.

در بدنه پشتی این گوشی شاهد مجموعه دوربین سه‌گانه هستیم. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به همراه لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و دوربین‌های فوق عریض و ماکرو نیز به حسگر‌های ۸ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

وان پلاس 10R

از نظر طراحی، وان پلاس 10R تا حدودی با سایر گوشی‌های این برند چینی تفاوت دارد. قسمتی از بدنه پشتی بافت خاصی دارد و لبه‌ها نیز کاملا صیقلی هستند. فریم کناری هم شاید شما را به یاد آیفون بیندازد. وان پلاس برچسب قیمتی ۴۱۰ پوندی را برای این گوشی در نظر گرفته است و می‌خواهد آن را از ۱۴ اردیبهشت ماه در بازار هند عرضه کند. زمان عرضه این گوشی به بازارهای دیگر هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*