شرایط فروش محصولات ایران خودرو

شرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر

شرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد. در این طرح پژو پارس سال سفارشی، پژو پارس TU5 و پژو 207 سقف قرمز اتوماتیک به بازار عرضه می‌شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش فوق العاده محصولات خود قصد دارد به مناسبت عید فطر خودروهای پژو پارس سال سفارشی ELX، پژو پارس TU5، پژو 207 سقف قرمز اتوماتیک و پژو 207 دستی سقف شیشه ای را از روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. در این طرح، روش قرعه کشی وجود داشته و همانند گذشته تمام شرایط و ضوابط اجرا خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید فطر را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش محصولات ایران خودرو – ویژه عید فطر

شرایط فروش محصولات ایران خودرو

در این طرح فروش فوق العاده عادی و ویژه مادران، خودرو پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P با قیمت ۲۰۸ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P با قیمت ۱۸۵ میلیون و ۲ هزار و ۹۰۰ تومان، پژو پارس TU5 با قیمت ۱۷۶ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان، پژو 207i اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز MC با موتور TU5P با قیمت ۳۱۸ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان و پژو 207i دستی سقف شیشه ای با قیمت ۲۳۶ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها نیز 3 ماهه خواهد بود.