ام وی ام ایکس 55 پرو

ام وی ام X55 پرو؛ مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت

ام وی ام X55 پرو – MVM X55 Pro یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که در ادامه به معرفی مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت آن می‌پردازیم.

یکی از خودروهای جدیدی که به سبد محصولات مدیران خودرو اضافه شده، ام وی ام ایکس 55 پرو است. این خودروی کراس اوور محبوب نسخه فیس لیفت و تازه‌ای از همان MVM X55 است و ظاهرا تغییراتی نیز در آن اعمال شد. در این مطلب سعی خواهیم کرد نگاهی به مشخصات فنی و امکانات رفاهی این خودرو بیندازیم.

نگاهی جدید به ام وی ام X55 پرو

ام وی ام ایکس 55 پرو

بازار چین شرکت خودروسازی همچون چری دارد که محصولات این کمپانی را مدیران خودرو در ایران مونتاژ و راهی بازار می‌کند و از قضا با استقبال خوبی هم روبه‌رو می‌شود. چری تیگو 5X در سال 2017 وارد خط تولید این شرکت چینی شد و در سال 98 بود که گروه خودروسازی مدیران خودرو موفق شد امتیاز تولید آن را با نام‌گذاری ایکس 55 به دست آورد.

همچون سایر خودروهای کراس اوور این خودرو نیز مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است و در نسخه پرو و این فیس لیفت همچنان موتور حفظ شده است. البته توان خروجی نسخه پرو به نسبت قبل دچار تغییراتی شده و هم‌اکنون می‌تواند 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

ام وی ام ایکس 55 پرو

از طرف دیگر در نسخه پرو دیگر خبری از حضور گیربکس دو کلاچه نیست و جعبه دنده اتوماتیک 9 سرعته CVT در چری آریزو 6 در این کراس اوور فیس لیفت تعبیه شده است. MVM X55 Pro دارای وزن حدود 1439 کیلوگرم است و مدیران خودرو اطلاعاتی نظیر شتاب صفر تا صد و میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن را مشخص نکرده است، اما می‌توان حدس زد که این کراس اوور جدید در عرض 11.5 ثانیه از صفر مطلق به سرعت صد کیلومتر بر ثانیه خواهد رسید و مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد داشت.

نمای بیرونی ام وی ام ایکس 55 پرو دچار تغییرات جزئی و اندکی شده و این تغییرات منحصر در مواردی همچون جلوپنجره، سپر جلو و چراغ‌های روشنایی در روز شده است. در کل می‌توان این تغییرات را مثبت ارزیابی کرد، زیرا ظاهر زیباتری به این خودرو بخشیده است. در سپر جلو و زیر جلوپنجره‌ای نوارهای قرمز رنگ زیبایی به کار رفته و همین نوارها باعث شده تا کراس اوور محبوب مدیران خودرو جلوه‌ای اسپرت‌تر و جوان‌پسندتر از قبل به خود بگیرد.

ام وی ام ایکس 55 پرو

البته نمای عقب نیز دور از تغییر و تحولات نمانده است و در قسمت سپر عقب و گرافیک داخلی چراغ‌ها شاهد تحولات مثبتی هستیم. گفتنی است بیشترین جایی که دستخوش تغییر و تحول شده، کابین ایکس 55 پرو است. هم‌اکنون کابین داخلی مجهز به یک داشبورد جدید شده که شباهت‌های زیادی به چری تیگو 7 است و مسلما زمانی که سرنشینان به آن توجه کنند متوجه زیبایی هر چه بیشتر آن می‌شوند.

اندازه نمایشگر روی داشبورد 25 در 10 اینچ است که به حالت ایستاده قرار گرفته و شکوه و عظمت خاصی را به کابین هدیه می‌دهد. متریال و کیفیت روکش چرمی میانی داشبورد بی‌نظیر است و کیفیت کابین را یک پله بالاتر برده است. نوار قرمز رنگی که در نمای بیرونی از آن صحبت کردیم خوشبختانه درون کابین نیز به کار رفته و جلوه جذابی به محیط داخلی خودرو بخشیده است. صندوق عقب این خودرو 370 لیتر فضا دارد که برای خانواده‌های پرجمعیت کوچک به نظر می‌رسد.

ام وی ام ایکس 55 پرو

خوشبختانه در زمینه امکانات رفاهی و آپشن‌های این کراس اوور، مدیران خودرو تمام تلاش خود را کرده تا محصول جدیدی را راهی بازار کند. در ادامه فهرست کاملی از آپشن‌ها و امکانات رفاهی MVM X55 پرو خواهد آمد:

سانروف برقی، روکش صندلی چرمی، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، صفحه پشت آمپر دیجیتال به قطر ۷ اینچ، حالت رانندگی اکو و اسپرت، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی با پورت‌های USB برای ردیف جلو و عقب، شش اسپیکر، سیستم هشدار فشار باد تایرها TPMS، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، اتولایت، چراغ‌های LED، ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز پارک برقی، اتو هلد، سامانه کنترل کشش TCS و کنترل پایداری ESP، ترمز کمکی، چهار کیسه هوای جلو و جانبی جلو، تنظیم برقی شش حالته صندلی راننده به همراه تنظیم برقی گودی کمر، گرمکن صندلی‌های جلو، ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل کنترل لمسی، نورپردازی داخلی ۷ رنگ.

ام وی ام ایکس 55 پرو

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید، خودروی جدید کمپانی چری به خوبی توانسته فیس لیفت جدید و قابل قبولی را روانه بازار کند. قیمت این خودرو در بازار داخلی ما به احتمال زیاد نزدیک یک میلیارد تومان است. متاسفانه این قیمت کمی برای کراس اوور کوچک و جمع‌وجوری همچون ام وی ام ایکس 55 پرو زیاد است و نمی‌تواند مشتری زیادی جذب کند.

از طرفی محصولات جدیدتری نظیر لاماری ایما، فردا موتورز تی 5، فیدلیتی پرایم، دیگنیتی و برخی دیگر از محصولات کره‌ای رقبای جدی برای این خودرو هستند. بنابراین فروش رفتن این خودرو در بازار فعلی کمی برای محصول مدیران خودرو سخت خواهد بود. در مجموع این خودرو در مقایسه با نسخه قبلی، خودروی جذاب‌تری به حساب می‌آید، اما پاشنه آشیل آن همان قیمت بالا در مقایسه با رقبا است. البته ممکن است مدیران خودرو تصمیم بگیرد تا این خودرو را با بهای کمتری عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام پس از خرید اراین شرکت زیر بار گارانتی نمی‌روند ومحل سگ هم بهت نمیزارن هر جاش که مشکل پیش آمد می‌گویند جز گارانتی نیست اصلا این شرکت سرو صاحب نداره ول وله وسلام مثل ایران خودرو وسایپا همه دزد واز خدا بی خبرند فعلا دوران دست شماست بتازانید ای بی خبران از خدا نوبت این ملت هم خواهد آمد…..،