ایلان ماسک

خط و نشان ایلان ماسک برای سیاستمداران در توییتر؛ باید پول بدهید!

ایلان ماسک، مالک جدید توییتر قصد دارد تغییرات بزرگی را در این اپلیکیشن محبوب اعمال کند که شاید به مذاق بعضی از افراد مشهور خوش نیاید.

چند وقت پیش بود که ایلان ماسک، یکی از با نفوذ ترین افراد جهان دست به خریداری پلتفرم توییتر زد. از همان زمان شایعاتی مطرح شده بود که ماسک هنوز درباره تبدیل Twitter به یک شرکت خصوصی یا لیست کردن دوباره آن در بازار سهام مطمئن نیست. البته اکنون مشخص شده است که او هیچ تردیدی در تبدیل توییتر به یک برنامه پولی برای بعضی از افراد شاخص ندارد.

در یکی از توییت های اخیر، Elon Musk تایید کرده است که توییتر همیشه برای کاربران عادی، یک برنامه رایگان خواهد بود. در ادامه همین توییت اشاره شده که دولت ها و حساب های تبلیغاتی احتمالا مجبور به پرداخت هزینه ای اندک برای استفاده از این پلتفرم محبوب خواهند بود.

توییتر همیشه برای کاربران عادی رایگان خواهد بود، اما شاید مبلغ محدودی برای دولت ها / حساب های تبلیغاتی در نظر گرفته شود

پیش از این هم شایعاتی به بیرون درز کرده بود که خبر از تغییرات جالبی می داد. برای مثال گفته می شود که ایلان ماسک به مسئولان Twitter اعلام کرده که به دنبال کسب درآمد از توییت های محبوب و توییت هایی است که اطلاعات مهمی را به اشتراک می گذارند.

واضح است که با گذشت زمان، ماسک می تواند راحت تر از ایده های خود برای آینده توییتر و تبدیل آن به یک سرویس پولی صحبت کند. موردی که هنوز در ابهام قرار دارد، سرویس اشتراکی Twitter Blue و آینده مبهم آن است که احتمالا بزودی درباره آن هم شفاف سازی صورت می گیرد.

از آنجایی که ماسک همچنان می خواهد توییتر را به صورت رایگان در اختیار کاربران عادی قرار دهد، یکی از راه های پیشروی این شرکت، حذف کامل سرویس عضویت Blue است تا گزینه ها و اهداف جدیدی برای دولت ها و حساب های تبلیغاتی عرضه شود. البته هنوز چیزی قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که ایلان ماسک به ساختار فعلی توییتر که اتفاقا بسیار موفق هم بوده، دست نزند.

قیمت فعلی سرویس Twitter Blue حدود 2.99 دلار برای هر ماه در نظر گرفته شده است. قبل از خرید توییتر، Elon Musk علاقه خود برای کاهش قیمت فعلی را هم نشان داده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*