اینستاگرام شبیه تیک تاک

اینستاگرام، هر روز شبیه تر به تیک تاک؛ فید تمام صفحه در راه است

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که شبیه به تیک تاک منجر به حالت فید تمام صفحه در صفحه اصلی خواهد شد.

اینستاگرام قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند که شبیه به تیک تاک منجر به تمایش ویدیوها به صورت تمام صفحه خواهد شد. این شبکه اجتماعی محبوب قصد دارد با تغییر طراحی جدید و اعمال فید تمام صفحه، «ویدیوها را بیشتر در مرکز توجه قرار دهد» تا اساسا بخش ریلز (Reels) به بخش مهمتری در اپلیکیشن موبایل اینستاگرام بدل شود.

قابلیت فید تمام صفحه در اینستاگرام

متا هفته گذشته فاش کرد که بخش ریلز 20 درصد کل زمانی که کاربران در اینستاگرام صرف می‌کنند را به خود اختصاص داده و بالطبع با قابلیت جدید این زمان حتی می‌تواند افزایش یابد.

ریلز اینستاگرام

بنابر تصاویری که فاش شده، حتی با اعمال قابلیت جدید، همچنان نوارهایی در بالا و پایین ویدیو وجود خواهد داشت اما بخش عمده صفحه به نمایش ویدیو و متن اختصاص می‌یابد. این تصاویر البته در حال حاضر در حد حدس و گمان هستند اما می‌توانند ذهنیت خوبی به کاربران از آنچه که در زمان عرضه و انتشار رسمی این قابلیت ممکن است با آن مواجه شوند، ارائه دهند.

اینستاگرام اخیرا ویژگی‌های جدید دیگری را مانند قابلیت پین کردن پست دیگر کاربران در بالای صفحه پروفایل آزمایش کرده است و گرچه در حال حاضر این قابلیت‌ها به طور آزمایشی برای برخی از اینستاگرامرها در دسترس است، اما باید گفت که ممکن است هیچگاه شاهد عرضه آن‌ها برای برنامه اصلی نباشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*