ریز بلید 15

ریز بلید 15 ، نخستین لپ تاپ جهان با نمایشگر 240 هرتزی OLED معرفی شد

نسل جدید ریز بلید 15 نخستین لپ تاپ دنیا با نمایشگر اولد 240 است. این محصول از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل بهره برده و قیمت 3500 دلاری دارد.

ریزر روز گذشته از نسل جدید لپ تاپ Razer Blade 15 رونمایی کرد. این محصول ریزر نخستین لپ تاپ در دنیاست که از نمایشگر اولد 240 هرتزی استفاده می‌کند. همچنین پردازنده این لپ تاپ نیز بروزرسانی شده است؛ به طوری که اکنون شاهد حضور پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900H در آن هستیم.

ریز بلید 15

مشخصات ریز بلید 15 جدید

پانل ریزر بلد 15 رزولوشن QHD دارد و به ادعای کمپانی سازنده، زمان پاسخ‌دهی آن یک میلی ثانیه است. همچنین پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 و روشنایی 400 نیت از سایر مشخصات فنی نمایشگر این محصول هستند.

علاوه بر این، پردازنده‌های نسل نهم اینتل در این لپ تاپ با کارت گرافیک RTX 3070 Ti انویدیا همراه شده‌اند و 32 گیگابایت رم DDR5 در کنار یک ترابایت حافظه SSD نیز بخش حافظه آن را تشکیل می‌دهند. همچنین یک درگاه M.2 اضافی برای نصب حافظه خارجی و یک درگاه میکرو اس دی نیز در این لپ تاپ تعبیه شده‌اند.

ریز بلید 15

ریزر همچنین در نسخه‌های گرانقیمت‌تر این لپ تاپ به جای استفاده از لوله‌های دفع حرارت، از سیستم فوق‌العاده بهینه محفظه بخار برای خنک کردن استفاده می‌کند. البته نسخه پایه ریز بلید 15 با پردازنده Core i7 همچنان از سیستم قدیمی لوله‌ای استفاده می‌کند.

اگر علاقمند به خرید این لپ تاپ جذاب ریزر هستید باید تا زمستان سال جاری صبر کنید؛ چرا که این محصول احتمالا همزمان با رویداد جمعه سیاه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. بعلاوه، قیمت آن نیز برابر با 3500 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*