تبلیغ جدید لندرور دیفندر، دردسرساز شد؛ به مردم دروغ نگویید + ویدیو

تبلیغ جدید لندرور دیفندر، باعث شد تا جدال جدیدی بین مقامات قضایی و خودروساز بریتانیایی یعنی Land Rover آغاز شود. اما دلیل این موضوع چیست؟

تبلیغ‌های ویدیویی لندرور، همیشه از انرژی و حس و حال عجیبی برخوردار بوده است. اما به نظر برخی از کارشناسان، تبلیغ جدید آن‌ها می‌تواند جان مردم را بگیرد!

نگاهی به تبلیغ خطرناک حدید لندرور دیفندر

در ابتدا اجازه دهید تا با ویدیو این تبلیغ، همراه شویم و سپس به سراغ ابعاد فنی ماجرا برویم.

احتمالا با دیدن این ویدئو، به عمق فاجعه پی برده‌اید اما اجازه دهید تا کمی عمیق تر به آن نگاه کنیم. این جدال، در ابتدا از طرف «موسسه استاندارد های تبلیغاتی بریتانیا» (Advertising Standards Authority یا به اختصار ASA) آغاز شد که تبلیغ جدید لندرور دیفندر را خطرناک تلقی کردند و به حذف آن از تلویزیون رسمی بریتانیا، دستور دادند.

تبلیغ جدید لندرور دیفندر

در ابتدای این تبلیغ، می‌بینیم که سه لندرور دیفندر از یک کشتی باری خارج می‌شوند و به سمت بیابانی که تابلوی «بی نهایت و فراتر» در ابتدای آن قرار گرفته است، حرکت می‌کنند. این تبلیغ هر لحظه عجیب تر می‌شود چرا که به یکباره، سر و کله‌ی یک گله اسب وحشی پیدا می‌شود و بدتر از آن، شاهد یک چراغ قرمز در وسط بیابان هستیم. همچنین استفاده از یک آبشار طبیعی آن هم به عنوان یک کارواش خیابانی، حسابی کفر طرفداران محیط زیست را در آورده است.

تبلیغ جدید لندرور دیفندر

در ادامه به یک افسر راهنمایی و رانندگی می‌رسیم که در وسط صحرا، هدایت سه لندرور دیفندر وحشی را به عهده گرفته است. تا اینجای کار، همه چیز کمی عجیب است اما می‌دانیم که با یک تبلیغات تلویزیونی طرف هستیم پس زیاد حساس نمی‌شویم اما قسمت بعدی، دقیقا جایی است که کار بیخ پیدا می‌کند.

تبلیغ جدید لندرور دیفندر

یعنی جایی که راننده سه لندرور دیفندر، درست به لبه‌ی یک پرتگاه می‌روند و قصد دارند تا به صورت میلی متری، خودروها را پارک کنند. موسسه “ASA” عقیده دارد که سنسورهای پارک خودرو، برای چنین کاری ساخته نشده‌اند و اگر یکی از خریداران لندرور دیفندر قصد داشته باشد تا چنین کاری را انجام دهد، مطمئنا یک فاجعه رخ خواهد داد. البته که ای کاش موسسه “ASA”، روی عقل خریدار هم کمی حساب باز می‌‎کرد!

به هر حال این ویدیو از رسانه‌های رسمی بریتانیا حذف شده است. البته این خبر، به دیده شدن تبلیغ جدید لندرور دیفندر، کمک زیادی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*