اسمارت فون ZTE Zmax 2 رسما معرفی شد

بعد از میزو ، حالا نوبت به یکی دیگر از شرکت های چینی تولید کننده تلفن همراه رسیده تا گوشی جدید خود را معرفی کند.دقایقی پیش کمپانی ZTE از اسمارت فون جدید خود با نام ZTE Zmax 2 رسما پرده برداشت.Zmax 2 که جانشین گوشی سال گذشته زد تی ای، یعنی Zmax است، به سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی مجهز شده و از نظر سخت افزاری هم پیشرفت هایی را نسبت به مدل قبلی خود دارد. این گوشی از تاریخ ۲۵ سپتامبر از طریق AT&T با پیش پرداخت ۱۴۹٫۹۹ دلار در دسترس خواهد بود و هنوز معلوم نیست که این اسمارت فون در خارج از امریکا هم در دسترس کاربران قرار بگیرد.

تا چندی پیش کمپانی زد تی ای عملاً هیچ گونه حضوری در بازار اسمارت فون های امریکا نداشت؛ اما این شرکت چینی با تولید اسمارت فون های میان رده تا رده بالا و با قیمت ارزان، توانست به سرعت پیشرفت کند. گوشی جدید Zmax 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از نظر مشخصات، گوشی زد تی ای Zmax 2 یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینی HD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ دارد و جالب است که بدانید اندازه صفحه نمایش آن از مدل قبلی یعنی Zmax – که دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی بود – کوچکتر است. Zmax 2 قدرت پردازش خود را از سیستم روی تراشه ( SoC ) اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز می گیرد و با یک رم ۲ گیگابایتی همراه است. همچنین دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که این میزان فضای ذخیره سازی در صورت نیاز می تواند با استفاده از کارت حافظه MicroSD تا ۳۲ گیگابایت هم افزایش پیدا کند.

ZTE-Zmax-2

از دیگر ویژگی های Zmax 2 می توان به وجود دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. از نظر نرم افزاری – همانطور که در ابتدای این خبر اشاره شد – Zmax 2 اندورید ۵٫۱ آبنبات چوبی را اجرا می کند. این گوشی همچنین در میان سایر گزینه های ارتباطی استاندارد، از ۴G LTE، ۳G و Wi-Fi پشتیبانی می کند.

قیمت ۱۴۹٫۹۹ این گوشی ( بدون قرارداد ) باعث جذابیت هر چه بیشتر این گوشی می شود. به خصوص اگر آن را با گوشی Moto G ( نسل سوم ) مقایسه کنیم که در امریکا ۱۷۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده و امکانات سخت افزاری مشابهی را ارائه می دهد، این جذابیت بیشتر هم می شود.

منبع gadgets.ndtv

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*