بایک BJ40

بایک BJ40 ، نسخه چینی جیپ رانگلر آمریکایی به ایران می‌آید

بایک BJ40 به عنوان نسخه چینی جیپ رانگلر آمریکایی توسط تیگارد موتور به ایران خواهد آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا می‌شویم.

تیگارد موتور به عنوان شرکت مشترک دیار خودرو و ساینو چین مدتی قبل از نسخه ایرانیزه شده بایک X35 با نام تیگارد X35 پرده برداشت و اکنون قصد دارد شاسی بلند بایک BJ40 که به عنوان نسخه چینی جیپ رانگلر آمریکایی شناخته می‌شود را نیز به بازار ایران عرضه کند.

مشخصات بایک BJ40

بایک BJ40

از آنجایی که تیگارد موتور برای بایک X35 نام تیگارد X35 را در نظر گرفت، به احتمال زیاد این شاسی بلند چینی نیز در مدل BJ40L یا BJ40 PLUS با نام تیگارد BJ40 روانه بازار ایران خواهد شد. همچنین طبق شنیده‌ها احتمال دارد بایک BJ40L در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ نیز به معرض نمایش درآید.

بایک BJ40

بایک BJ40 به عنوان یک شاسی بلند چینی از قابلیت‌های متعددی بهره می‌برد و در برخی از کشورها به عنوان خودرو نظامی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق شنیده‌ها تیگارد موتور قصد دارد نسخه پلاس بایک BJ40 را را به بازار ایران آورد؛ این نسخه در بازارهای مختلف با دو موتور 2 و 2.3 لیتری توربوشارژ به فروش می‌رسد.

بایک BJ40

موتور 2 لیتری این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 240 اسب بخار و گشتاور ۳۱۵ نیوتن‌متر را تولید کند. نسخه قوی‌تر این خودرو نیز قادر به تولید قدرتی برابر با 250 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر خواهد بود.

بایک BJ40

از آنجایی که بایک BJ40 پلاس بر اساس جیپ رانگلر آمریکایی طراحی شده، از طرحی ظاهری به‌روز، کابینی پیشرفته و گیربکس اتوماتیک بهینه شده بهره می‌برد. همچنین این شاسی بلند چینی به قابلیت باز و بسته کردن بخشی‌هایی از سقف مجهز شده و از این نظر نسبت به سایر رقبای خود در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. به طور کلی تیگارد موتور با عرضه و خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند این خودرو را به یکی از موفق‌ترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران تبدیل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. الان به جای جیپ رانگلر آمریکایی, چینی فیکش رو هم نمیتونیم بخریم و باید بریم نون کارتی بخریم!