کوینکس

در بازار نزولی سود کنید! معاملات مارجین و فیوچرز کوینکس، محصول خارق العاده و نوآورانه کوینکس!

هنگامی که صحبت از بازارهای مالی می‌شود، همیشه ما بر این باوریم که این بازارها می‌توانند بالا و پایین زیادی داشته باشند، اما این بالا و پایین شدن به معنای این است که ما دچار مشکلات بزرگی می‌شویم؟ آیا اگر به درستی تحلیل‌های خود را آماده کرده باشیم، امکان این وجود ندارد که از این بازار بزرگ سود کسب کنیم؟

حقیقت ماجرا این است که دو نوع معامله مارجین و فیوچرز وجود دارند که به معامله گران کمک می‌کنند تا پول زیادی از بازارهای مالی حتی در زمان‌های ضرر به دست آورند! شما به عنوان یک فرد حرفه‌ای در این حوزه تنها نیازمند این هستید که قبل از درگیر شدن در این نوع تجارت‌ها، یک صرافی مطمئن و ایمن را انتخاب کرده و راجع به فرایندهایی که می‌خواهید در آن‌ها وارد شوید، اطلاعات کافی کسب کنید.

با دانش کافی وارد بازار کریپتو شوید

هیچ تجارت و معامله‌ای در هیچ جای دنیا تضمین شده نیست، اما اگر قادر باشیم معیارهای اولیه درستی را انتخاب کرده باشیم، احتمال این وجود دارد که در فرایند معامله با سود از آن خارج شویم. ما در بازار کریپتو به همگان توصیه می‌کنیم که این موضوع را کاملاً درک کنند که می‌توانند با داشتن دید کافی و صحیح نسبت به بازار کریپتو از این بازار بیشترین میزان سود را کسب کنند.

معاملات مارجین، شمشیر دو لبه!

معامله مارجین را می‌توان اصطلاحا یک شمشیر دو لبه دانست که از طریق آن می‌توانید بسیار بیشتر از حالت عادی سود کسب کنید، اما در زمان‌های ضرر با این نوع معامله نسبت به زمان‌های عادی هم بیشتر ضرر خواهید کرد. معمولا صرافی‌های ارز دیجیتال مطرح و بزرگ به تمامی کاربران سطح ابتدایی خود توصیه می‌کنند که اصلا به سراغ این نوع معامله نروند چرا که احتمال ورشکستگی، از دست دادن سرمایه و … برای افراد مبتدی و آماتور وجود دارد.

البته برای کاهش ریسک، صرافی‌های بزرگ همچون صرافی کوینکس این موضوع را در نظر می‌گیرند که شما به صورت اهرمی معاملات خود را انجام دهید تا در زمان‌هایی که باید بیشترین سود را ببرید و یا با کمترین میزان ضرر روبرو شوید.

شما در صرافی کوینکس به تمامی داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز برای یک معامله مارجین دسترسی دارید. همچنین می‌توانید به شکل بسیار کامل و جامعی در یک صفحه تمامی داده‌ها و اطلاعات را مشاهده کرده و اقدام به انجام معامله کنید.

معاملات فیوچرز، معامله‌ای برای آینده

در بازارهای مالی شما معامله‌گران زیادی را پیدا می‌کنید که با فشردن دندان‌هایشان به یکدیگر این حس را به بقیه منتقل کرده‌اند که تحت یک فشار بسیار زیادی هستند. اگر جزو این دسته از معامله‌گران هستید، اصلا نگران نباشید، شاید توضیحاتی که می‌خواهیم در رابطه با این نوع معامله بیان کنیم، کمی راهگشا باشد و به شما در تصمیم‌گیری‌های آینده کمک کند.

معاملات فیوچرز که از نامشان هم می‌توانیم متوجه شویم، ارتباطی با آینده دارند، در واقع نوعی معامله هستند که در آن‌ها یک نوع ارز دیجیتال خاص قرار است در زمانی مشخص با قیمتی مشخص به معامله برسد.

معامله‌گران زیادی وجود دارند که در بازارهای مالی روزانه سود کسب می‌کنند و یا ضرر می‌دهند. این ما هستیم که باید بر اساس نوع بازاری که وجود دارد، تصمیم گیری کنیم که آیا در سود هستیم و یا در ضرر!

معاملات فیوچرز یکی از انواع معامله در بازارهای مالی هستند که به شما کمک می‌کند کمترین میزان ضرر را متحمل شوید (و حتی اگر راه و روش آن را به خوبی بلد باشید، قادر به تبدیل ضرر به سود باشید!).

معاملات فیوچرز، معجزه بازارهای مالی

بسیاری از معامله‌گران این نوع از معامله را معجزه بازارهای مالی تصور می‌کنند چرا که می‌دانند با کمک این نوع معامله می‌توان سودهای جذابی از این بازارهای مالی کسب کرد. شما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که:

  • می‌خواهند از رشد و ریزش قیمت در بازارهای مالی کسب درآمد کنند!
  • می‌خواهند به معامله‌گری به عنوان یک شغل اصلی نگاه کنند و امرار معاش داشته باشند!
  • می‌خواهند بهترین تحلیل‌ها را از نمودارها و شاخص‌های بازارهای مالی داشته باشند!
  • می‌خواهند چندین برابر افراد عادی از بازارهای مالی درآمد کسب کنند!

بدون شک توجه داشتن به این نوع معامله می‌تواند شما را به اهدافی که می‌خواهید نزدیک کند. البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که داشتن تجربه کافی در رسیدن به این اهداف ضروری و الزامی است.

چرا باید از یک صرافی مطمئن برای انجام این معاملات کمک بگیرید؟

انتخاب بهترین صرافی بسته به انتخاب‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، موضوعی است که شاید باید بیشتر از همه این موارد به آن توجه کنید چرا که انجام این معاملات تنها در صورتی امکان پذیر است که صرافی مطمئن، ایمن و قابل اعتمادی که از آن استفاده می‌کنید، پیش نیازهای لازم را در اختیار شما قرار دهد.

کوینکس به عنوان بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی در میان کاربران ایرانی، این موضوع را به خوبی پوشش می‌دهد و به شما کمک می‌کند که بهترین معاملات را در بازارهای مالی تجربه کنید. شما می‌توانید با کمک این دو نوع معامله یعنی مارجین و فیوچرز، آینده خود را در دنیای بازارهای مالی تضمین کنید.

نظر شما در رابطه با این دو نوع معامله چیست؟ شما چه پیش نیازهایی را در این زمینه در نظر می‌گیرید که باید به آن‌ها توجه کافی داشت؟ در بخش نظرات می‌توانید تجربیات و سوالات خود را در این زمینه با ما و دیگر افرادی که در این حوزه وجود دارند به اشتراک بگذارید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کوینکس یا کوینکس ایران ؟ دوتا کوینکس داریم، کدام یکی ؟