سامسونگ اولین نمایشگر OLED لپ تاپ 240 هرتزی جهان

سامسونگ اولین نمایشگر OLED لپ تاپ 240 هرتزی جهان را به نمایش گذاشت

سامسونگ در رویداد Display Week ضمن رونمایی از نمایشگرهای دوگانه تاشو و کشویی، اولین نمایشگر OLED لپ تاپ 240 هرتزی جهان را هم معرفی کرد.

فراتر از پنل‌های اولد دوگانه تاشو و کشویی، سامسونگ در جریان رویداد Display Week 2022 از اولین نمایشگر OLED لپ تاپ 240 هرتزی جهان نیز رونمایی کرد که برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده‌بالا طراحی شده است.

اولین نمایشگر اولد 240 هرتزی دنیا

نماشگر اولد جدید سامسونگ پیش از این توسط ریزر به عنوان یکی از تولیدکنندگان شناخته شده لپ‌تاپ‌های گیمینگ مورد آزمایش قرار گرفته است. این پنل یک نمایشگر 15 اینچی OLED با وضوح QHD و نرخ نوسازی 240 هرتزی است که احتمالا از قابلیت‌های HDR10 پلاس و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. زمان پاسخگویی سریع‌تر نمایشگرهای اولد احتمالا حتی تجربه بازی روان‌تری را نسبت به پنل‌های 360 هرتزی LCD موجود در دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر تاشو سامسونگ

اولین لپ تاپ گیمینگ مجهز به نمایشگر جدید سامسونگ به احتمال زیاد Razer Blade 15 خواهد بود که در سه ماهه چهارم سال 2022 عرضه می‌شود که قیمتی 3500 دلاری دارد. این لپ تاپ همچنین از پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل و پردازنده گرافیکی انویدیا RTX 3070 Ti بهره‌مند است.

سامسونگ همچنین یک پنل OLED تاشو را معرفی کرده که بعد از تاشدن ابعاد آن تا نصف کاهش می‌یابد و با ابعاد کمترش برای کنسول‌های بازی دستی بسیار مناسب است. این نمایشگر همچنین امکان تعبیه دو کنترلر مشابه با نینتندو سوئیچ را هم فراهم می‌کند و شاید دور از انتظار نباشد اگر بگوییم ممکن است نینتندو در آینده یک دستگاه با این نمایشگر جدید عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*