جشنواره تولید محتوای دانا

برای شرکت در جشنواره تولید محتوای دانا فقط ۱۰ روز مهلت دارید

برای شرکت در جشنواره تولید محتوای دانا فقط ۱۰ روز مهلت دارید. ایرانسل این جشنواره را با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از روش‌های نوین و پیشرو در حوزه آموزش آنلاین برگزار کرده است.

اپراتور ایرانسل جشنواره تولید محتوای آنلاین را با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از روش‌های نوین و پیشرو در حوزه آموزش آنلاین برگزار و از کلیه علاقه‌مندانی به نویسندگی و تولید محتوای دیجیتال دعوت کرده تا با تولید محتوای ارزنده و جذاب در خصوص عصر جدید آموزش و چشم‌انداز تعلیم و تربیت در دوران انقلاب آموزش آنلاین در این جشنواره شرکت کنند. همچنین ایرانسل تولیدکنندگان محتوا در این جشنواره جوایز نفیسی نیز اعطا خواهد کرد.

جزئیات برگزاری جشنواره تولید محتوای دانا

اپراتور ایرانسل برای علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند امکانی را در نظر گرفته تا محتواهای تولید شده خود را به شکل محتوای متنی در مجله دانا به آدرس danaapp.ir/blog منتشر کنند. همچنین برای شرکت در این جشنواره امکان اشتراک محتوای متنی دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین با هشتگ #داناشو نیز فراهم شده است.

اپراتور ایرانسل به نفر اول منتخب این جشنواره یک دستگاه مک بوک، به نفر دوم یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۱۳ و به نفر سوم نیز یک دستگاه تبلت سامسونگ اعطا خواهد کرد. همچنین 20 نفر برتر در سایت دانا به عنوان برترین تولیدکنندگان محتوا معرفی خواهند شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره فقط تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مهلت دارند و در پایان جشنواره نیز با حضور متخصصان وبیناری بر بستر دانا پلاس در خصوص جدیدترین روش‌های تولید محتوا برگزار خواهد شد.

گفتنی است سامانه دانا به آدرس danaapp.ir و سامانه دانا پلاس به آدرس danaplus.net به عنوان دو پلتفرم آموزش آنلاین اپراتور ایرانسل محسوب می‌شوند که سامانه دانا در حوزه ارائه محتوای آموزش آنلاین و سامانه دانا پلاس در حوزه برگزاری آنلاین کلاس، جلسه و وبینار راه‌اندازی شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*