عجیب ترین کشتی تفریحی

عجیب ترین کشتی تفریحی جهان؛ هیولای 110 متری دریا با الهام از سیاه چاله ها

عجیب ترین کشتی تفریحی جهان، یک شناور لاکچری 110 متری است که با الهام از سیاه چاله ها طراحی شده و قیمت آن، شما را شگفت زده می‌کند.

شاید کشتی ها و قایق های تفریحی متعددی را دیده باشید که طراحی مدرن و عجیب و غریبی داشته باشند اما این قایق مجلل، به هیچ کدام از آن‌ها شباهت ندارد. پس بیایید و به سراغ این هیولای 110 متری برویم.

نگاهی به عجیب ترین کشتی تفریحی جهان

عجیب ترین کشتی تفریحی

کشتی سیحون یا همان “Zion”، جدیدترین محصول گروه طراحی “Bhushan Power” است که در ساخت بدنه‌ی آن، از ساختار و تصاویر سیاه چاله‌ها الهام گرفته شده است. البته اگر دقیق بگوییم، این کشتی فعلا در مراحل تولید است و هنوز پای آن به آب نرسیده. اما شرکت هندی “Bhushan Power” عنوان کرده است که مراحل ساخت این قایق لاکچری، در حال حاضر شروع شده است و به زودی می‌توانیم آن را در داخل آب ببینیم. البته این شرکت آن قدرها هم دست و پا بسته نیست و در سال گذشته هم شاهد یکی از محصولات آن‌ها با نام “Mogul” بودیم.

عجیب ترین کشتی تفریحی

مهم ترین قسمت کشتی لاکچری Zion، به توپ شیشه‌ای آن مربوط می‌شود که علاوه بر ایجاد دور نمایی از یک سیاه چاله، می‌تواند یک دیدِ 360 درجه را خلق کند. در ادامه به قسمت‌های نارنجی رنگ بدنه می‌رسیم که دقیقا به «افق سیاه چاله» شباهت دارند. همچنین عرشه‌ی بالایی این کشتی با طول 12 متر، از یک هلی پد بهره می‌برد که می‌تواند برای نشستن هلیکوپترهای کوچک، کاملا مناسب باشد. عرشه بالایی و عرشه پایینی کشتی، توسط یک آسانسور شیشه‌ای به یکدیگر متصل می‌شوند اما از آن جایی که طراحی شیشه به مراتب از زیبایی بیشتری برخوردار است، یک پلکان شیشه‌ای هم در کنار آسانسور تعبیه شده.

از آن جایی که تفریح و میهمانی از اصول اولیه‌ی طراحی این کشتی است، طراحان یک فضای باز را برای عرشه اصلی در نظر گرفته‌اند اما مهم ترین ویژگیِ منحصر به فرد این بخش، به «استخر اینفینیتی» باز می‌گردد. این استخر به طور کامل از شیشه‌ی نشکن ساخته شده است که به نوعی فضای استخر را با آب‌های دریا، پیوند می‌زند. البته عرشه کشتی توسط یک حائل الکتریکی به دو قسمت تقسیم می‌شود تا مالک این الهه‌ی زیبایی دریا بتواند میهمانی‌های خصوصی خود را بهتر و با آرامش بیشتری برگزار کند. این قسمت می‌تواند تا 20 نفر را پذیرایی کند.

عجیب ترین کشتی تفریحی

در پایان باید منتظر ماند و دید که کدام شرکت کشتی سازی می‌تواند طرح مفهومی زیبای شرکت هندی “Bhushan Power” را به واقعیت تبدیل کند. البته طبق شایعات شنیده شده، گفته می‌شود که قیمت این قایق تفریحی عجیب، به بیش از 12 میلیون دلار خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کله پوک اون کجاش از چاله فضایی الهام گرفته، اینکه مشخصه در ساختش از نهنگ الهام گرفته،😂😂

  2. سیاه چاله کجا بود ،نماد تک چشم شیطانه

  3. واقعا اوج سواد رو مشاهده میکنیم
    zion همون صهیون هست و این طرح سیاهچاله هم یه بهانه است
    این دقیقاً طرح تک چشم مربوط به فراماسونری و شیطان پرستی است