پیش بینی آینده درخشان برای شیبا اینو؛ 12 ماه طلایی برای ارز دیجیتال شیبا

یکی از کارآفرینان شناخته‌شده آمریکایی با انتشار یک توییت از پتانسیل بسیار خوب ارز دیجیتال شیبا اینو خبر داد و عنوان کرد این رمزارز دوازده ماه مهمی در پیش دارد.

دیوید گاکشتین، کاندیدای سابق کنگره ایالات متحده آمریکا و بنیان‌گذار رسانه گاکشتین که تمرکز اصلی این رسانه رمزارزها و فناوری بلاکچین است، معتقد است که ارز دیجیتال شیبا دارای یک الگو فوق‌العاده است؛ ضمناً وی احساس می‌کند که دوازده ماه آینده ممکن است برای شیبا اینو بسیار کلیدی باشد.

گاکشتین در توییت خود نوشت:« شیبا اینو داری یک الگو فوق‌العاده است. فقط باید منتظر ماند و دید که اکوسیستم آنها در دوازده ماه آینده چگونه عمل می‌کند».

تیم پشتیبانی شیبا اینو در چند وقت اخیر از پیاده‌سازی جدیدترین پروژه‌هایش همچون شیباریوم،راه حل لایه دو شیبا، در کنار استیبل کوین الگوریتمی به اسم SHI که در اتریوم و شیباریوم فعالیت خواهد داشت، خبر داده بودند.

اگر اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کرده باشید، از این موضوع با خبر هستید که بنیاد یونیفیکیشن (Unification Foundation) ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بلاکچین برای شرکت‌ها، اعلام کرد که شبکه آزمایشی عمومی شیباریوم ممکن است در چند ماه آینده راه‌اندازی شود و بتا عمومی آن به زودی پس از آن منتشر می‌شود.

در پایان ماه مارس، شیبا اینو از پروژه خود که مضمون بر متاورس بوده به نام SHIB: The Metaverse که در مجموع 100595 قطعه زمین را شامل می‌شود، رونمایی کرد. بر اساس آماری که توسط کاربری به نام Shibainuart به اشتراک گذاشته شده، تعداد مالکان فعلی بالای 5100 نفر بوده که تاکنون 18700 قطعه خریداری شده است.

در اواخر آوریل، تیم پشتیبانی ارز دیجیتال شیبا اینو پورتال توکن سوزی (Burn Portal) خود را با همکاری پروژه مالی غیرمتمرکز Ryoshi’s Vision (RYOSHI) راه اندازی کرد. در حال حاضر، بیش از بیست و پنج میلیارد توکن از زمان آغاز به کار این پورتال سوزانده شده است.

ارز دیجیتال شیبا که با یک کادریلیون، عدد یک با پانزده صفر در جلو آن، شروع به کار کرد، هم‌اکنون 589,660,931,651,466 توکن در مجموع عرضه و 553,076,966,457,951 توکن در گردش در وب سایت Shibburn دارد. هدف کاهش عرضه در گردش که با تلاش‌های شدید کاربران شیبا و پورتال توکن سوزی به دست آمد، کمیاب‌تر کردن ارز دیجیتال شیبا است، تا با سوزاندن توکن‌های در گردش این رمزارز قیمت آن به دلیل کاهش تورم صعودی شود.

تیم سازنده این میم کوین اعلام کرد که کاربران پورتال توکن سوزی از 17 مه هر دو هفته یک بار توکن‌های RYOSHI را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. دارندگان توکن‌های سوخته شیبا همچنین حق دریافت 0.49 درصد از کل تراکنش‌ها را دارند.

رفع مسئولیت

سرمایه گذاری در تمام بازارها، از بورس و فلزات گرانبها مثل طلا گرفته تا ارزهای دیجیتال همراه با ریسک است. این مطلب به هیچ عنوان به معنی توصیه گجت نیوز به سرمایه گذاری نیست و شما باید بعد از تحقیقات کافی و با مسئولیت شخصی اقدام به سرمایه گذاری کنید. موارد مندرج در این مقاله، صرفا نتیجه تحقیق و تحلیل بازار بوده و نویسنده و وب سایت گجت نیوز هیچگونه مسئولیتی در قبال سرمایه گذاری افراد و سود و زیان احتمالی آنها، به عهده ندارد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*