تماشا کنید : تست خم شدن آیفون ۶ اس پلاس

اهالی تکنولوژی ، بخصوص طرفداران کمپانی اپل ، به خوبی ماجرای خم شدن آیفون ۶ پلاس را که سال گذشته جنجال به پا کرد را به خاطر دارند.مقاومت بدنه در این گوشی پایین بود و بر اساس آزمایش های متعدد زیر فشاری نچندان زیاد خم می شد.حالا که آیفون های جدید روانه بازار شده اند ، شاید اولین تستی که خیلی ها منتظر آن بودند ، آزمایش مقاومت بدنه این محصولات است تا ببینیم اپل این مشکل را در این گوشی ها رفع نموده یا نه.امروز با ویدیوی تست خم شدن آیفون ۶ اس پلاس در خدمت شما هستیم.فکر می کنید نتیجه این آزمایش چه خواهد بود ؟

اپل در تولید آیفون‌های جدید ۶ اس و ۶ اس پلاس از یک آلیاژ مقاوم جدید استفاده کرده است. مطابق با توضیحات اپل در وب سایت این شرکت، قاب آیفون‌های جدید از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ ساخته شده است، ماده‌ای که از آن در صنعت هوافضا استفاده می‌شود. شیشه نمایشگر این گوشی نیز در مقایسه با سایر اسمارت فون‌ها بسیار مقاوم است.

طبق روال معمول بلافاصله پس از عرضه آیفون‌های جدید به بازار، فضای وب پر شده است از تست‌های مقاومت عجیب و غریبی که به منظور تایید یا عدم تایید ادعای اپل در خصوص مقاومت محصولات این شرکت انجام می‌شوند. در ادامه تست مقاومت آیفون ۶ اس پلاس را تماشا می کنیم.

همان طور که مشاهده می کنید، پس از تلاش برای خم کردن گوشی جدید آیفون، این گوشی مقاومت بالایی از خود نشان داده و سریعاً به حالت اولیه خود بر میگردد. در این تست از ابزار خاصی استفاده نشده و توان دست، عامل اصلی مورد استفاده برای خم کردن گوشی است. آیفون ۶ اس پلاس می‌تواند فشار وارده توسط یک فرد را تحمل کند اما در نهایت با اضافه شدن یک نفر دیگر و دو برابر شدن فشار وارده، تسلیم می‌شود. با این حال می‌توان با اطمینان ادعا کرد که شرکت اپل در زمینه مقاوم سازی محصولات جدید خود بسیار موفق عمل کرده است و آیفون ۶ اس پلاس در استفاده‌های روزانه و به راحتی خم نخواهد شد.

فروش جدیدترین آیفون‌های شرکت اپل از دیروز در ۱۲ کشور همراه با تلاش‌های سخت کاربران برای دریافت این محصولات در اولین ساعت عرضه آغاز شده است.

منبع : BGR

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*