وین ورک

ارتقای موقعیت شغلی خود را به وین ورک بسپارید

دغدغه‌ی بسیاری از افراد بعد از تمام کردن تحصیلات در مدرسه، ورود به بازار کار و آغاز مسیر شغلی خود به عنوان یک متخصص است. بسیاری از مواقع این موضوع با تحصیلات دانشگاهی همزمان بوده، و افراد به دنبال کار دانشجویی برای کسب تجربه و پربار نمودن سابقه کار و رزومه‌ی خود هستند.

از طرفی دیگر، بسیاری از متخصصانی که در یک موقعیت شغلی مشغول به فعالیت هستند دغدغه‌ی این موضوع را دارند که در مسیر کاری و حرفه‌ای خود پیشرفت نموده، و در مقاطع بالاتر در شرکت‌ها و کسب‌وکارها به فعالیت حرفه‌ای‌شان ادامه دهند.

همچنین اگر متخصصی قصد داشته باشد تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی نماید، نیاز است تا دایره‌ی مهارت‌های خود را گسترش دهد و بر حوزه‌های متعدد تخصصی تسلط پیدا کند تا بتواند فعالیت خود را به عنوان مدیر اصلی کسب‌وکار خود آغاز کند.

حالا سؤال اصلی اینجاست که آیا تحصیلات دانشگاهی برای این مقاصد کاربردی هستن یا خیر؛ و این که بهترین راه برای فراگیری دانش و مهارت‌های حوزه‌های مختل چیست؟

یادگیری و آموزش در دانشگاه برای بازار کار

شما هم حتما این موضوع را از اطرافیان و افراد خبره در حوزه‌های تخصصی متعدد شنیده‌اید که داشتن مدرک تحصیلی به تنهایی مزیتی برای بازار کار به حساب نمی‌آید. در واقعیت برای موفقیت در دنیای واقعی کسب‌وکارها این دانش و سابقه کار است که باعث می‌شود یک متخصص در مسیر شغلی حوزه‌ی کاری مربوط به خود پیشرفت نماید.

از دلایل اصلی این موضوع می‌توان چند مورد را نام برد. اول این که به دلیل تعداد بسیار زیاد دانشجویان در تمامی رشته‌ها، داشتن یک مدرک دانشگاهی مزیت منحصر به فردی به حساب نمی‌آید. دوم این که در بسیاری از دانشگاه‌ها مراجع درسی مربوط به چندین دهه قبل است که باعث می‌شود موضوعات آموزشی از رده خارج شده و قدیمی به حساب آیند که در نتیجه‌ی آن به هیچ عنوان کاربردی نخواهند بود. سوم هم این که بسیاری از رشته‌های دانشگاهی پیش از فارغ‌التحصیلی دانشجویان، آن‌ها را موظف به انجام کارآموزی یا کارورزی می‌نمایند تا برای حضور در بازار کار آماده شوند.

حالا با تمام این تفاسیر بهترین راه برای آنکه بتوان در یک موقعیت شغلی بهتر استخدام شد چیست؟

جبران کمبود تجربه و سابقه کار با آموزش

وین ورک

اصولا آغاز یا پیشرفت در یک موقعیت شغلی به دو عامل اصلی بستگی دارد؛ اول تجربه و سابقه‌ی کاری و دوم مهارت و دانش مربوط به فرآیندها و ابزارهای یک حوزه. افرادی که قصد دارند در یک حوزه‌ی کاری جدید فعالیت خود را آغاز کنند، به دلیل اینکه از تجربه و سابقه‌ی کاری برخوردار نیستند باید تا حد ممکن دانش‌ها و مهارت‌های خود را تقویت نمایند. بهترین راهی که می‌توان این موضوع را بدست آورد و به نقطه قوت رزومه‌ی خود تبدیل کرد استفاده از آموزش‌های خبره‌ترین متخصصان در جهان است. اما محدودیت‌های بسیاری بر سر این راه قرار دارد.

اصولا ماهرترین افراد هر حوزه به دلیل مشغله‌ی فراوان و درآمدهای بسیاری که دارند، برای برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری زمان محدودی داشته و هزینه‌های هنگفتی دریافت می‌کنند. در صورتی که این متخصصان به صورت بین‌المللی فعالیت کنند هم این محدودیت‌ها چندین برابر می‌گردد. اما آیا راهی هست که بتوان از آموزش‌ها و تجربیات این افراد به بهترین نحو بهره برد.

آموزش آنلاین، بهترین راه کسب دانش و مهارت‌های بازار کار

برای آن که بتوان بر محدودیت‌های بهره بردن از دانش و تجربه‌ی بهترین متخصصان در سراسر دنیا غلبه کرد، بهترین راهکار استفاده از آموزش آنلاین است. یکی از مهم‌ترین مزایای آموزش آنلاین این است که به دلیل وجود نداشتن محدودیت زمان، مدرسان می‌توانند تا حد ممکن موضوعات را بسط داده و وارد جزئیات شوند. علاوه بر این‌ها به دلیل فروش گسترده‌ی این دوره‌ها، هزینه‌ی تهیه نمودن آن‌ها تا حد زیادی به نسبت دوره‌های حضوری کاهش می‌یابد. همچنین با بهره‌گیری از دوره‌های آموزشی آنلاین، صرفه‌جویی فراوانی در زمان افراد می‌شود و مواردی از قبیل ترافیک و جابه‌جایی از محل کار نیز حذف می‌شوند.

وین ورک

وین ورک، تأمین کننده‌ی بهترین دوره‌های آموزش آنلاین بین‌المللی

وین ورک استارتاپی است که حدود یک سال پیش فعالیت خود را در زمینه‌ی استخدام و کاریابی آغاز نموده است. در این یک سال تمرکز و هدف این شرکت نوپا، هوشمندی و آسان بودن تمام فرآیندهای موجود در آن بوده است. اما چشم انداز و هدف نهایی آن چیزی نیست جز تبدیل شدن به پلتفرم جامع کار. به همین جهت وین ورک محصولی را به نام مدرسه وین ورک به تازگی راه‌اندازی کرده است. در این محصول بهترین دوره‌های آموزشی که توسط بهترین دوره‌های متخصصان بین‌المللی تهیه شده است قرار دارد که دوره‌های خارجی آن به صورت حرفه‌ای دوبله‌ی فارسی شده‌اند.

از همین رو کارجویانی که قصد دارند برای ورود به بازار کار و یادگیری مهارت‌های پایه‌ای، یا راه‌اندازی کسب‌وکار خود و گسترش مهارت‌هایشان و یا ارتقای موقعیت شغلی خود و افزایش تخصصشان اقدام نمایند و قصد آن را دارند که با صرف هزینه‌ی اندک از دوره‌های با کیفیت و مباحث به روز بازار کار بهره ببرند، وین ورک به عنوان بهترین منبع و بستر آموزشی در حوزه‌ی ابزارها و مهارت‌های درآمد زا شناخته می‌شود.

وین ورک تا انتهای مسیر استخدام همراه شماست

وین ورک پس از ارائه‌ی خدمات و محتوای با کیفیت آموزشی در مدرسه وین ورک و آماده‌سازی آن‌ها برای موقعیت‌های شغلی سطح بالاتر، فرصت‌های شغلی کسب‌وکارهای متعدد را برای کارجویان خود فراهم می‌کند. به عنوان مثال دوره آموزش آنلاین صداگذاری در وین ورک به افرادی که از مطالب این دوره‌ی بین‌المللی از یکی از معتبرترین برندهای آموزش جهانی استفاده می‌کنند، با تمام اصول و قواعد گویندگی، ادیت صدا، ضبط صدا و … آشنا می‌شوند. پس از آن افرادی که این آموزش را فرا گرفته‌اند می‌توانند در همین وب سایت با جست و جوی موقعیت‌های شغلی مربوط به این حوزه، برای استخدام در فرصت شغلی مورد علاقه‌ی خود اقدام نمایند؛ یا با فراگیری آموزش آنلاین آموزش رشد ارگانیک در اینستاگرام، علاوه بر این که می‌توانند از دانش این حوزه در کسب‌وکار خود استفاده کنند، می‌توانند از طریق موقعیت‌های شغلی موجود در وین ورک به طور مستقیم کسب درآمد نمایند.

فرآیندهای استخدام در وین ورک به گونه‌ای طراحی شده است که شانس استخدام شدن بهترین کارجو برای یک موقعیت شغلی به حداکثر برسد. اصلی‌ترین معیاری که باعث می‌شود این موضوع به درست‌ترین شکل به ثمر برسد هوشمندی وب سایت وین ورک است.

هوشمندی، سرلوحه‌ی فعالیت وین ورک

وین ورک به عنوان تنها وبسایتی شناخته می‌شود که پروفایل آن به عنوان یک رزومه‌ی آنلاین جامع با نام کاربری منحصر به فرد کاربرد دارد. این پروفایل آنلاین باعث می‌شود تا بتوان امکانات هوشمند بسیاری را پیاده‌سازی نمود. به عنوان مثال می‌توان منطبق‌ترین آگهی‌ها را با توجه به پروفایل یک کاربر به او نمایش داد.

از طرفی دیگر این هوشمندی باعث شده است تا فرآیندها به آسانی انجام شوند و بسیاری از تحلیل‌ها توسط وبسایت صورت گیرد و به اطلاع کاربران برسد. برای مثال پس از ارسال شدن رزومه‌ها به یک آگهی استخدام، وین ورک به صورت هوشمند رزومه‌ها را بر اساس انطباق با آن آگهی امتیازدهی و رتبه‌بندی می‌کند. این موضوع علاوه بر این که دقت ارزیابی رزومه‌ها را تا حد بسیاری افزایش می‌دهد، سرعت این فرآیند را نیز بالا می‌برد. از دیگر مزایای این موضوع می‌توان به راحتی در ثبت آگهی استخدام اشاره کرد. پس از آن که کارفرمایان در  فرآیند ثبت آگهی استخدام به تعدادی سؤال چند گزینه‌ای پاسخ دادند، وین ورک به صورت هوشمند سایر اطلاعات مربوط به آن موقعیت شغلی به خصوص را حدس زده و به صورت پیش‌فرض به کارفرما نمایش می‌دهد؛ مواردی مانند حوزه‌ی تخصصی و دستمزد پیشنهادی.

تلاش برای تبدیل شدن به جامع‌ترین سامانه کار

وین ورک در ابتدای آغاز فعالیت خود، فقط به ارائه‌ی خدمات استخدام و کاریابی تمام وقت، پاره وقت و پروژه‌ای به صورت آنلاین می‌پرداخت. در ادامه‌ی مسیر فعالیت خود، با توجه هدف بلند مدت خود برای تبدیل شدن به جامع‌ترین وب سایت کار تصمیم به راه‌اندازی محصول جدید خود گرفت که پس از تلاش‌های صورت گرفته مدرسه‌ی وین ورک متولد شد. وین ورک در ادامه‌ی راه خود نیز همواره در تلاش خواهد بود تا خدمات خود را تکمیل نماید و فرآیند و فعالیت‌های این حوزه را هر چه دقیق‌تر و آسان‌تر به انجام برساند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*